Gebruiker10082092

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: December Baby #10188361 Quote

hallo meiden,

ik mag me hier ook voorzichtig melden. Zou naar eigen berekening 11-12 uitgerekend zijn. Maar 9 mnd geleden heb ik mk gehad,m en dus nu erg voorzichtig. 

Voel me heel onzeker!! Helemaal omdat ik amper klachten heb. Voel aan het einde van de dag wel wat zeurende buikpijn. En heb wel last van duizeligheid. Je zou denken jippie! Lucky me! 

Maar bij de vorige zw was ik meteen heel erg misselijk, hing ik praktisch iedere ochtend bij de pot. De dag van de mk was  de misselijkheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu ben ik natuurlijk bang dat er iets niet goed is. 

Het zullen nog lange weken worden tot de 23e dat we de eerste echo hebben. 

Miss nog iemand die geen klachten heeft?  Een geruststelling zou al fijn zijn. Vreselijk dat we niet af en toe in onze buik kunnen kijken 🙁

In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10091530 Quote

Hey dames,

hier helaas minder goed nieuws! Vandaag heeft die bloeding goed doorgezet. 

1e zwangerschap, 1e miskraam! Ondanks dat ik intens verdrietig ben. Realiseer ik me goed dat ik niet de enigste ben die dit gebeurd. En dat het geen nadelen heeft tav een volgende zw!

Manlief, hoopt nog op een klein wonder volgende wk vrijdag als we een echo krijgen, maar ik voel aan alles (ofja juist aan niks meer van symptomen) dat de zw beeindigd is! 

Waar ik me aan vast houd is dat we in ieder geval zwanger kunnen raken! Dat is al een hele geruststelling! 

Ik wens jullie allemaal een prachtige zwangerschap! Geniet ervan, met of zonder kwaaltjes.. 

x x x

In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10091227 Quote

Hey dames!

Hier een aantal super spannende dagen die volgen. Sinds gister wat bruinverlies, wat nu vanavond is overgegaan op roze/bruinige, waterige afscheiding. 

De vk heeft onze eerste echo al vevroegd van 20/7 naar 13/7… maar pff wat maakt je dit onZeker en kwetsbaar. Me vriend probeert positief te blijven en zegt zolang je geen krampen hebt hoeft het niets te betekenen! Geloof ik ergens wel, maar de angst dat het misgaat staat even op de voorgrond! 

Iemand anders hier ervaring mee? Misschien dat jullie ervaringen me een beetje kunnen kalmeren

In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10090083 Quote

Hey dames,

nogmaals gefeliciteerd iedereen! 20 juli hebben wij de eerste echo dan 7+? weken. Ben echt heel nieuwsgierig!! 

Is de eerste zw! En uiteindelijk is het de 2e maand gelukt. Dus manlief natuurlijk balen 🤪 Die had gehoopt op meer maanden kleuren! 

Heb wel wat last van krampen (menstruatie-achtig gevoel) en een opgezette onderbuik! Heb nu al als ik ‘s avonds thuis kom de afdruk van me broek in me buik staan. Meer meiden hier last van??

Zo en nu ongegeneerd genieten van 2 dikke bollen schepijs 🤣

In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10089303 Quote

Van harte alle mama’s in spé!

Vandaag mijn NOD, maar afgelopen zaterdag al de 1e positieve test! 

Heb wel wat last van vermoeidheid, opgeblazen buik en misselijkheid in de ochtend. De crackers naast je bed bewaren en meteen beginnen met eten is wel een goede tip! 

Over 3,5 wk hebben we de eerste echo al gepland ivm een vakantie. Vind het echt heel spannend. 

Wie heeft het al iemand verteld?