Emmalove

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10240585 Quote

@Zonnebloempje oh echt, ben benieuwd wat er bij je uitkomt! Ik had er verder nooit echt van gehoord.. Exht elke dag spuiten voor b12? Best wel wat.. maak je dit te weinig aan? Had net de huisarts gebeld om te vragen of mijn vriend bloed mag laten prikken voor zijn bloedgroep/rhesus factor. Stel hij is negatief dan is het kindje altijd negatief dus vond het voor onszelf gewoon fijn om te weten. Maar huisarts deed er zo moeilijk over dat dat geen toegevoegde waarde heeft enz. En dat is misschien ook wel, maar vinden het zelf gewoon fijn om te weten. Dus baal echt ffe hiervan. 

Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10240299 Quote

@Elsiejoy jaa vind het ook behoorlijk spannend allemaal.. 12 september hebben we de termijnecho dus dan wordt alles even duidelijk uitgelegd. Wat ik tot nu begreep is als de moeder rhesus positief is, dat als het kindje dan negatief zou zijn dit niet uit maakt. Jaa ik ga morgen even de huisarts bellen om te vragen of zijn bloedgroep bekend is, als dit niet is even bloed laten prikken. 

Hoe gaat het verder met jou? Hoe ver ben je nu?

Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10240032 Quote

Hoi allemaal, het was ook een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Ben namelijk van de week weer terug gekomen van vakantie. Nu 10 weken. Gelukkig na de vakantie een goeie echo gehad😁. Heb ook bloed laten prikken. Hier kwam uit dat ik rhesus negatief ben. Dus negatieve bloedgroep heb, iemand hier ook die negatieve bloedgroep heeft? Vind het toch spannend ook omdat je tot 27 weken moet wachten voordat ik een bloedonderzoek krijg om te kijken welke bloedgroep het kindje in mijn buik heeft. Iemand die dit misschien ook heeft? 

Ahh @kriebelbeestje dat is zeker even spannend.. hopen dat het dinsdag allemaal goed mag zijn 😘

Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10233250 Quote

@Elsiejoy @Zonnebloempje @LeonieS

ahh wat heel fijn dat jullie ook een goeie echo hebben gehad!! Lijkt me zo bijzonder om te zien als het kleintje echt al Gaat bewegen.. ☺️ Hoeveel weken zijn jullie nu? En hoeveel mm/cm was het kindje op de echo? 

Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10231811 Quote

@elsiejoy ah spannend, wel fijn dat het niet einde middag is! 😊 en fijn dat je in september ook weer een baan hebt!! 

@babieboo wat fijn!!! Gefeliciteerd!! Toch een deel spanning valt eraf hè. Bij mij was er dinsdag ook hartreactie en was het 0,35 MM en gaf het 6wk0 dagen aan maar ze gaf ook aan dat dit netjes was 😊

Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10231458 Quote

@Elsiejoy jaaa was ook echt blij! Nou nog even af wachten tot maandag dan wel weer spannend, maar ook heel leuk! Ben benieuwd wat de echo nu bij jou aangeeft qua lengte/hoeveel weken en dagen. Succes !! 😊

Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10230940 Quote

Vandaag eerste echo gehad met 6w4 dagen. Alles zag er goed uit en juiste hartactie!! Alleen even vraagje vanuit mij bet vruchtzakje gemeten was 6wk4 dagen, en het embryo 6wk0 dagen, verloskundige gaf aan dat dit geen probleem is omdat het nog zo klein is en ze het niet heel duidelijk kan meten.. iemand hier ervaring mee?

Vind het toch nog spannend blijven omdat het zo pril is maar al wel een fijn teken. 

Emmalove
    Bijdrager
    In reactie op: Na miskraam nog geen menstruatie. #10230371 Quote

Heb wel ervaring met miskraam, maar bij mij kwam de menstruatie precies na 4 weken op gang. Na de eerste menstruatie waren de ovulatietesten pas positief. Heb je wel controle echo gehad of alles schoon was? En anders miss contact met je verloskundige opnemen.. 

en bedoel je 15 augustus of andere datum? ☺️