Skybles

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: April Baby (&tips om het voor je te houden) #10230349 Quote

Dit is heel herkenbaar hoor. Dit is dan nu wel onze tweede, maar heel onverwachts zijn wij op een natuurlijke manier zwanger nu. Dit hadden we echt echt nooooooit verwacht. Ik kan er dus ook echt nog niet helemaal bij dat we ook echt zwanger zijn, behalve dan dat we steeds positievere testen in ons handen hebben en ik behoorlijke steken heb in mijn onderbuik (was bij de vorige ook zo).

Ook wij zullen het dus wel even stil houden tot we zeker weten dat het goed zit, maar tot die tijd zijn wij iig al hartstikke blij en vertrouw ik op mijn lijf nu. Het feit dat dit natuurlijk is gekomen betekend voor mij dat dit kindje er heel graag wil zijn, dus het moet gewoon wel goed zitten 🙂 

Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: Geboortekaartje en visite #10230146 Quote

Wij hadden het nr van mijn mam erop gezet. Heerlijk, zo kon ik mij focussen op mijn ding en hij de hele planning doen.

Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10230101 Quote

Ik zou het geen 20 minuten laten staan, maar das omdat zaad wel op temperatuur moet blijven. In het potje langzaam rond zwenken en dan na vijf minuten is het al vloeibaarder.

succes!

Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: April Baby (&tips om het voor je te houden) #10230091 Quote

Oh wat spannend voor jou zeg! Wat stom dat ze de echo zo laat doen, helemaal met jullie geschiedenis. Kan je het zkh niet bellen en aangeven dat je hierdoor onzeker wordt en zij jou kunnen helpen?

mijn man zegt net dat we tot 12 weken gaan wachten om het aan iedereen (incl ouders) het nieuws te vertellen, die is niet goed joh :p wij zien onze ouders wekelijks en onze broers en zussen ook, dus lijkt mij een beetje optimistisch dat we het tot dan geheim kunnen houden! Hij komt er nog wel achter hoor. Maar zal vast wijde truien kopen, want meestal krijg je met de tweede snel een buik begreep ik. Ben benieuwd.

Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10230079 Quote

Hallo mimirosie,

wij hebben voor mijn vorige zwangerschap het via zi gedaan. Helaas moesten we uiteindelijk een iui traject in. Op een ander forum overigens veel succes verhalen in die groep destijds. 

Inderdaad even wachten met opzuigen van de sperma. Eerst even ronddraaien in het potje. Potje het beste met gekookt water schoonmaken en niet met afwasmiddel.

Mijn gynaecoloog gaf aan dat het niet uitmaakt of je het met rietje doet of zonder. De spermacellen leggen toch wel hun weg af, of niet….

succes! Hopelijk gaat het lukken

Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: April Baby (&tips om het voor je te houden) #10229926 Quote

Gefeliciteerd!!

Wij zijn zelfs nog voor mijn Nod erachter dat het gelukt is 🤭

14 april uitgerekend.

Nu inderdaad het nog stil houden, maar 12 weken is laaaaang. Vorige keer heb ik gewoon mijn vriendinnen ontweken, maar dat was makkelijk ivm decembermaanden en alle drukte. Nu krijgen we nog verjaardagen en feestjes, dus het zal een stuk lastiger worden.

Mijn moeder is 16 sept jarig, mooi moment om het dan te vertellen. Maar duuuurt lang!

Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer zwangerschapstest doen ? #10039245 Quote

4 dagen voor nod getest en die was positief. Mijn motto is altijd, gewoon lekker testen. Als je maar weet dat het nog alle kanten oo kan. Het gaf mij altijd voor die dag even weer wat rust en kon mij weer voorbereiden op ongesteld worden, dan kon het in het mooiste geval altijd weer meevallen juist!

Skybles
    Bijdrager
    In reactie op: Houdt mijn lichaam mij voor de gek? #10039244 Quote

Meiden bij wie het toch niet raak was deze maand. Geef niet op! Het komt vast wel goed. Maar het komt wanneer het komt en je kan jezelf niet zwanger wensen/piekeren. Geniet daarom ook van de spanning en het geklus 🙂 

MienB jammer dat ik je foto niet kan zien (ook niet op profiel) ik hou er echt van om te turen #guiltyplesure.

Mijn streepje was eerst ook echt onduidelijk hoor. Mijn vriend had ook zoiets van ‘ik zie niks’ en liep weg. Toen de test opdroogde kwam er wel duidelijker een streepje te staan (van action). Volgende dag ook een digital gedaan. Die duurde vet lang maar gaf wel zwanger aan.

mijn streepjes duurde behoorlijk tijd ook voor ze echt overtuigend te zien waren. Zelf de early testen na NOD.

heeel beel succes! Hopelijk kan je je vriend binnenkort wel overtuigen Hihi