EvyH

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10259525 Quote

Ksas dankje! 🙂 ik heb tot nu toe altijd elke cyclus verschillend gehad, 10-9-11-8. Mijn nod had ik nu op 31 okt gezet dat zou dan 12 dpo zijn. Aangezien ik die nog nog niet had gehaald in me voorgaande cyclussen en dan nog niet ongesteld was geweest wist ik dat ik misschien goede hoop had. en bij al me cyclussen had ik al 1 a 2 dagen voor me ongesteldheid doorbrak altijd al spotting maar nu had ik nog steeds niks en al wel 3 dagen gerommel in me buik, zere rug, juist geen gevoelige borsten( wat ik dus normaal wel heb als ik ongesteld word) zaterdag had ik nog test ertegen aan gegooid maar die was spierwit maar na al deze symptonen en me gevoel heb ik dus gisteravond een test gedaan. 🙂 

EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10259510 Quote

Ik kon me dus echt niet meer inhouden met testen. Vriendlief maar even lief aangekeken haha. Ik werd vanmiddag wakker(nachtdienst) met zo’n gevoel dat raak is.

[IMG]https://www.mupload.nl/img/gmkzam.jpg[/IMG]

Wel bij 10 dpo getest. Maar heb altijd korte lf fase vandaar. 

EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10259140 Quote

Bij mij begin de testdrang weer maar ik ga me inhouden.Vorige cyclus onverwachts 8dpo ongesteld geworden en had toen hele gevoelige borsten. Nu inmiddels 9 dpo totaal geen gevoelige borsten en sinds gisteren lichte krampen maar anders dan me menstruatie aankondiging. Net voor zekerheid tampon erin en gelijk weer eruit gedaan en zag wat héle lichte verkleuring. echt minimaal. Wat is het allemaal toch spannend. Ik ga echt pas donderdag of vrijdag testen. Kan ook niet anders aangezien me vriend de testen heb verstopt haha 

EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10256245 Quote

LV bij mij is dat tot nu toe het teken geweest dat ik dan de dager erop ongesteld word. Heb dit ook regelmatig voor me nod. Maar niet altijd. 

Ikzelf heb vandaag me piek gevonden met de dipsticks. Donkerder dan wat ze nu zijn kan niet 😂 dus vanavond en morgen nog maar even aan de slag met manlief😜 dus mag nog een keer me nod in oktober hebben. Nu wss 30 of 31 okt! Als ik uitga van me gemiddelde lf fase ( heb al van 10 tot 14 dagen gehad) 

EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10256243 Quote

Ik heb me piek weer gevonden vandaag op dag 18 in me cyclus. Lf fase tussen 10 a 14 dagen (alles al gehad in 4 rondes) dus mijn nod is eind oktober of 1,2  november! Ben benieuwd

EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10256242 Quote

Ik heb me piek weer gevonden vandaag op dag 18 in me cyclus. Lf fase tussen 10 a 14 dagen (alles al gehad in 4 rondes) dus mijn nod is eind oktober of 1,2  november! Ben benieuwd

EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10250809 Quote

Helaas ben toch echt ongesteld geworden gisteravond met flinke buikkrampen 4 dagen voor me oorspronkelijke NOD. Heb nu alsnog mijn nieuwe nod deze maand op 30 okt dus ik blijf meelezen! Want nu was deze ronde maar 26 dagen. Wel ga ik maar weer ovulatietesten gebruiken heb ik afgelopen maand niet gedaan hopelijk doet me lijf volgende ronde geen gekke dingen met me.  

EvyH
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10250324 Quote

Ik kijk het gewoon even aan wat het doet deze dagen. Afgelopen ronde was ik ook maar 1 dag ongesteld na 11 dagen. Lichaam kan rare dingen doen. Maar jou woorden stellen me in ieder geval een beetje gerust. Had in juni ook 4 dagen bruinbloedvlerlies bleek ook daarna zwanger te zijn maar werd 2 weken later miskraam. Vandaar dat ik nu zo twijfel aan me lichaam. Innesteling of menstruatie. Maar goed ik ga straks lekker werken(late dienst) en dan vlieg de week weer voorbij en wie weet..

Wel fijn dat het nu rustig is bij jou farru! Heb je al een dag in je hoofd wanneer je zou willen testen ?