Nodes

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Moet je buik zakken? #10255518 Quote

Dat is 1 keer tegen mij gezegt. Op een verjaardag door iemand die ik nog nooit gezien had… Ohhh je bent al bijna uitgerekend? Nou wat zit je buik nog hoog, die is nog niet ingedaald! Uhm wat? Mijn buik zit daar best en als hij nog verder indaald valt hij eruit. Mijn buik is niet van plek veranderd op het laatst hoor. Hahaha gekke mensen heb je toch! 

Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s bij elkaar die niet ingeënt zijn. #10255429 Quote

Ik heb daar echt wakker over gelegen tijdens mijn zwangerschap… Uiteindelijk besloten er niet moeilijk over te doen. Het ging ook over 1 gezin (neefjes) die we niet super vaak zien. Vriendinnen met kleintjes die nog niet het hele programma doorlopen hebben zouden we ook niet gaan mijden.

Had misschien anders besloten als de andere gezinnen in gebieden zouden wonen waar bijna niemand ent

Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Proefhapjes #10254689 Quote

Zou gewoon nog even wachten. Wij hebben gewacht tot hij eraan toe was (smakken en pakken naar ons eten). Met 5.5 maand begonnen, dus nu een maandje bezig. Hij moet er nu af en toe nog wel van spugen. Merk vooral dat appel niet goed valt. Misschien heb je iets gegeven wat z’n maagje niet trok? 

Pap zou ik ook lekker niet doen. Je zou nu dan rijstebloem geven, dat geeft naar mijn mening helemaal geen waarde aan z’n voeding. Gewoon nog een maandje saai doen. Hij kan z’n hele leven nog eten

Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Help baby neefje komt een weekend logeren #10253673 Quote

Niet te druk om maken. Je hoeft niet alles perfect of precies hetzelfde te doen. 

Mijn zoon van 6 maanden wil op het moment alleen mama. Hij heeft afgelopen weekend een hele dag en een nacht bij m’n zus geslapen. Hij heeft echt wel wat meer gehuild en was door het dolle heen toen ik hem kwam halen. Maar hij heeft echt geen Trauma opgelopen, haha!

Relax en maak er een leuk weekend van. Niemand gaat jou een slechte tante of moeder vinden! 

Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Baby slaapt te veel? #10251575 Quote

Wat hierboven al wordt gezegt, ik zou je kindje volgen. Hij slaapt nu eerder een beetje te weinig dan te veel.

Lekker naar bedje na z’n fles van 12.30 en nog even een slaapje na de fles van 16.30 zou ik zeggen. 

Om 21.00 naar bed is prima als dat zo uitkomt. Tot 8 uur slapen klinkt als muziek in m’n oren, haha! Hier is het vaak tussen 19.30 en 20.30 tot 5.30/6.30.

Ik zou hem ook lekker laten slapen tot hij zelf wakker wordt

Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Wie is zwanger geworden met super lange cyclus? #10251442 Quote

Wat ik mij kan herinneren van voor ik aan de pil ging is dat het lang duurde voor ik weer ongesteld werd. Dat m’n moeder vroeg, he ben je het nou nog niet… 

April 2018 gestopt met de pil en 42 dagen na de laatste dag van m’n ontrekkingsbloeding m’n eerste echte menstruatie. Ook veel over gelezen dat de kans op snel zwanger worden klein was met een lange cyclus. 

Ik kan je zeggen dat dat niet niks betekend, want er ligt nu een jongetje van 6 maanden te slapen. 2e ronde raak dus.

Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Namenstress uitspraak Yannick #10251427 Quote

Ik zou het als Yaniek uitspreken. En als Yannick schrijven, dat staat toch het mooist!

Zou me er niet te druk om maken hoe andere mensen het uitspreken of zouden schrijven. De naam van onze zoon kan op verschillende manieren geschreven worden en wij hebben gewust voor de meeste voorkomende (en voor ons de mooiste) gekozen. Maar alsnog schrijft bijna iedereen het verkeerd, haha! 

Nodes
    Bijdrager
    In reactie op: Ontevreden met het geslacht #10251051 Quote

Ik snap je wel hoor! 

Ik wilde echt heel heel heel graag een meisje. Altijd al gewild. Dit heb ik ook gewoon uitgesproken en mensen vonden dit helemaal niet raar. Ik kreeg juist reacties dat mensen dit ook hadden maar niet durfde te zeggen, bang voor reacties.

3x raden wat er nu in z’n bedje ligt haha! 

Wij hebben een genderreveal gedaan, waar ik alleen maar keihard moest lachen toen het toch echt een blauwe taart was. Veel minder teleurgesteld dat gedacht gelukkig en ik wilde meteen niet anders meer!

Dat je de hele zwangerschap teleurgesteld bent geweest kan ik me niks bij voorstellen en vind ik dan ook super vervelend voor je. 

De droom voor een meisje blijft en daar voel ik me echt niet schuldig om! Omdat een jongen net zo welkom zou zijn!