Taaraa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Adenomyose – wie nog meer? #10277706 Quote

Chantii  heel veel succes met de ICSI behandelingen! Heb jij hiervoor IUI behandelingen geprobeerd? 

Bo-Belle jij ook succes met je IUI behandeling! Volgens mij groeit het baarmoederslijmvlies bij adenomyose ook in de baarmoeder, zodat het vruchtje kan innestelen. En bij IUI meten ze elke echo je baarmoederslijmvlies. Je kan ook aanvullend nog ustrogeen tabletten krijgen als je baarmoederslijmvlies te dun is.

Ik ben inmiddels aan het prikken voor IUI 4. Ik spoot de eerste twee keer menopur, maar ik had telkens maar 1 goede follikel. Vorige ronde overgestapt op GonalF en weer maar 1 follikel. Zucht. Nu de dosis GonalF weer omhoog en hopelijk heb ik deze keer 2 goede follikels. Het traject valt mij ook zwaar.. en ik baal ook erg dat er zo weinig bekend is over adenomyose. 

Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10272271 Quote

Gefeliciteerd aan alle zwangere dames!!! 

Ik heb een hele poos niet gereageerd, erg druk met verbouwing, werk enz. Maar wat goed dat sommige toch echt zwanger zijn nu 😀

Mandareintje IUI 5 en zwanger wauw! Dat geeft mij hoop. Hoeveel follikels had je als ik vragen mag? 

Ik ben nog steeds niet zwanger, volgens mij is het nu al ronde 17 of 18.. Ben nu bezig met IUI3. 

Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Adenomyose – wie nog meer? #10260623 Quote

Hi Bo-Belle, ja ik heb ook adenomyose.. Ook ik heb helse menstruatiepijn 

De adenomyose hebben ze nog geen maand geleden gezien bij mij tijdens een inwendige echo met geavanceerd apparatuur. Bij mij zit het op de spierwand van mijn baarmoeder, gelukkig maar op een klein deel. 

De arts zei dat er genoeg vrouwen zwanger worden, ondanks de adenomyose. Toch heb ik me heel erg veel zorgen gemaakt erover 🙁 Heb nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad. 

Nu gaat het wel weer een beetje. Ben nu begonnen met IUI poging 2 (gestimuleerd). De hormonen zijn niet goed voor de adenomyose, maar het vergroot wel mijn kans op zwangerschap. Het is zo dubbel. Hopelijk is het deze ronde raak! 

Hoe is het met jou? Probeer je het nog op de traditionele manier of onderga je een fertiliteitsbehandeling? 

Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10252144 Quote

Ook bij mij is het niet gelukt 🙁 

Gisteren ongesteld geworden. En alsof dat nog niet erg genoeg is, heeft het ziekenhuis geen plek voor mij deze maand. Ik kan dus pas in november starten met IUI 2 🙁 

Uiteraard ga ik deze maand wel proberen op de natuurlijke manier zwanger te raken. 

Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10250645 Quote

Lapjesendraadjes wat heftig voor je vriend ook, die anti depresiva voor een dichte blaas. Ik denk ook dat ik ongesteld ga worden zondag. Mijn man heeft nog hoop en theoretisch gezien heeft hij gelijk. Maar  ik ken mijn lichaam intussen ook wel. Maar ja je weet maar nooit he. Wachten, wachten, wachten..  ik duim voor ons! 

Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10250558 Quote

Lapjesendraadjes dinsdag is nog ver weg.. er kan nog van alles gebeuren. Heb jij meer hoop door de IUI? Ik wel.. 

Mandareintje Dat is jammer. Kan het een momentopname zijn? Door een griepje, warm bad, stress? Zijn zaad is over het algemeen wel goed toch? 

Ik zit er ZO doorheen meiden. Zwanger worden, dat hoort toch leuk te zijn. Nou nee, voor mij allang niet meer. Ik heb er geen controle op. Geen controle op iets dat ik ZO graag wil. Ik kan wel janken. Morgen is 9 DPO, dan zou gemiddeld genomen de innesteling moeten zijn. Ik neem alle zwangerschapskwalen voor lief, zolang die test maar positief is 🙁 🙁 🙁 

Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10249511 Quote

Hi meiden, wat spannend weer he. Knuffeltje, mag je al bijna testen?

Mandareintje, ik snap dat je in je hoofd al bezig bent met IVF. Interessant dat ze in Duitsland veel meer onderzoek doen 😮 Maar houd hoop! Je weet maar nooit en dit is ‘pas’ ronde 3 IUI voor jou toch?

Ik heb afgelopen zondag de inseminatie gehad. Ik had helaas maar 1 grote follikel die meedeed, ondanks de hormonen spuiten. Blijkbaar heb ik een hogere dosis hormonen nodig. Maar het ‘potje’ van manlief was supergoed. Dus ik heb echt hoop. Het is morgen pas dag 5 van 16 dagen wachten. Hoe kom ik dit door? En van het ziekenhuis mag ik niet zelf testen, maar moet ik na 16 dagen bloed prikken als ik niet ongesteld ben. Spannend..

Taaraa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10245030 Quote

Muts heel veel sterkte, wat verdrietig dat je moeder het niet meer kan meemaken… dikke knuffel 

Mandareintje wat spannend en wat goed dat je je zo kan beheersen met testen! uiteraard duim ik voor je!