Truus

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Truus
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10228841 Quote

Femke klinkt ivm de steekjes meer alsof hij nog moet komen? Misschien gewoon iets te laat deze cyclus? Of voel je je eisprong normaal niet?

Welkom Mireille! Deze versie doet het inderdaad beter haha. Heb het overzicht even geupdate met mezelf en Mireille erbij.

Echt shit dat jij er ook weer bij zit Sandra maar wijntjes kunnen drinken op je eigen verjaardag is natuurlijk zeker wel een voordeel. Ik heb ook alweer lekker wijn en koffie op deze week haha.

En nu hopen op een hoop positieve testen deze maand!

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

Truus
    Bijdrager
    In reactie op: NOD juli 2019 #10228837 Quote

Sandra vdp Aaaah balen zeg! Nieuwe maand, nieuwe kansen! Hopelijk hebben we dit keer meer geluk en heb je ook wat afleiding de komende dagen.

LieveSam Wat ben je toch goed in het positief zien! Zo knap 🙂 Vooral mee door gaan. Helpt jezelf en alle andere meiden hier op het forum. Is het bij jou ondertussen al iets minder het bloedverlies? Of wordt het toch de gyneacoloog morgen? 

Gebruiker10140945 Ow dat is extra spannend dan! Ik duim voor je dat dit tekenen zijn van zwangerschap! Hou ons vooral op de hoogte hoor.

Truus
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10228370 Quote

Nicolle B Ik gebruik al sinds de 1e ronde ovulatietesten zodat ik mijn eisprong inderdaad niet mis. Die zijn ook braaf positief vlak voor de eisprong dus die heb ik in ieder geval. Het gaat bij mij mis bij de innesteling voor mijn gevoel (te korte lf vooralsnog). Hopelijk deze maand meer geluk 🙂 Oew dat is spannend, dan is het weer afwachten de komende dagen voor je. Ik zal duimen!

Zwindo Ik heb wel meer mensen op het forum gezien die meerdere dagen een positieve ovulatietest hadden. Zelf nog nooit gehad (max 2 dagen). Misschien dat je gewoon het hele begin en einde van de LH piek hebt gezien? 

KKKK Ik begin ook altijd heel vroeg met ovulatietesten omdat ik bang ben om hem te missen haha. Vorige cyclus dag 11 terwijl hij pas op dag 31 positief was. Ik gebruik wel die van de action, die kosten geen drol dus dan kan het ook, anders zou ik ook later beginnen. Ik hoop voor ons dat de monnikspeper iig helpt!

Truus
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10228183 Quote

Facha Wat ontzettend rot voor je! Hopelijk is het snel weer raak, maar een lh piek uberhaupt lijkt me een goed teken, al kan ik me voorstellen dat je ook graag wil kunnen zien dat hij daarna meer minder wordt de test. Ik gebruik zelf die van de action, die zijn heel goedkoop en doen het bij mij gelukkig prima. Al loopt het dan niet echt op en heb je wel gewoon ineens een knaltest. Maar dan kan ik er wel gewoon veel inslaan en doortesten tot hij weer naar beneden gaat.

LieveSam & NicolleB Gekke lichamen die ons maar in de war maken, gelukkig kunnen we het hier kwijt. Jullie zijn niet de enige in ieder geval. Hier nog eentje.

Ik sluit me ook weer aan bij de volgende ronde (4e ronde, 1e kindje) alleen is er met een onregelmatige (en lange) cyclus geen touw aan vast te knopen wanneer de NOD gaat zijn, ik weet dat pas als mijn eisprong is geweest. Ik denk ergens eind augustus, misschien zelfs begin september. Wel gebruik ik nu monnikspeper, in de hoop dat er iets meer orde in de chaos komt. Wie weet word ik verrast met wat vroegere positieve ovulatietesten deze maand haha. Heeft iemand hier daar verder ervaring mee?

Truus
    Bijdrager
    In reactie op: NOD juli 2019 #10228182 Quote

Anky Gefeliciteerd!! Super joh! 🙂 Fijn dat je toch nog die tweede test bent gaan halen dan haha

Esann Ooooh wat goed! Gefeliciteerd :). Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft.

LieveSam Ah balen! Ik hoop dat het gewoon aan de betrouwbaarheid van de sticks ligt maar een keertje een andere cyclus kan misschien ook komen door het extreme weer? Kan me voorstellen dat je lichaam dan in de war raakt oid? (mijne in ieder geval wel haha)

Sandra vdp Ow dat is wel extra spanned dan zeg! Hopelijk betekent het toch gewoon zwangerschap en is over een paar dagen de test wel positief! Ik duim iig gewoon door, laat het vooral weten als je meer weet!

Welkom Femke! Precies wat Sandra vdp en LieveSam ook aangeven, ondanks dat we elkaar helemaal niet kennen leef je toch mee en denk je mee. En dat helpt gewoon ontzettend, dus schrijf vooral ook mee 🙂

Hier na 1.5 dag licht bruinverlies, gisterenochtend toch rugpijn en smiddags zette het dooor. Heel jammer, maar we gaan door voor de volgende ronde. On the bright side, mijn lutelae fase was, als ik uitga van dag 1 bij het echt doorbreken, 11 dagen. Dus dat is al een hele verbetering ten opzichte van de 8 die het was. Als ik uitga van de eerste druppels toch ook 9 dagen ipv 8, dus ook dat is beter. Hopelijk de komende ronde nog meer dagen zodat de eicel meer kans heeft 😉

Truus
    Bijdrager
    In reactie op: NOD juli 2019 #10226928 Quote

Coraliene, aaah dat is shit! Hopelijk de volgende keer meer geluk en wel weer een normale cyclus dan.

MSnegeneen, misschien te vroeg gestest idd, kan het ook zijn dat je ei bijvoorbeeld ietsje later was? Dan is het misschien gewoon nog te vroeg om te testen. Vervelend hoor dat afwachten.

Spannend Anky! Heb je nog een test weten te bemachtigen of wacht je toch tot je weer thuis bent?

MamaMandyD, Ik duim met je mee! Nog even afwachten.

Sandra vdp, Ik word ook vaak niet lekker van spanning (maar ik heb ook prikkelbare darm syndroom haha) dus kan het me heel goed voorstellen! En dat terwijl dit natuurlijk alleen maar voor extra spanning zorgt! Ik duim iig voor je dat het een goed teken is. Nog even afwachten.

Hier ook nog steeds geen menstruatie. Heel gevaarlijk want ik begin nu toch serieus hoop te krijgen, terwijl het net zo goed kan dat mijn lf gewoon langer is deze cyclus en ik de komende dagen alsnog gewoon ongesteld ga worden. Ik probeer mezelf maar zoveel mogelijk af te leiden 🙂

Truus
    Bijdrager
    In reactie op: NOD juli 2019 #10226598 Quote

Hoi allemaal!
    Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar deel nu toch ook graag mijn verhaal.
    Ik heb vandaag mijn NOD (maar slechts een lf van 8 dagen de vorige cycli, dus daarom deze ronde tarwekiemolie gebruikt), maar 2 nachten geleden werd ik midden in de nacht wakker door een extreem scherpe steek in mijn (denk ik) baarmoeder. Ik hoop natuurlijk dat dit een innesteling was, maar heb wel opkomende menstruatieklachten (gevoel daarbeneden) dus ik ben in de war. Zo frustrerend! Ik schrijf het hier maar even van me af haha.

Sandra vdp: Frustrerend he dat die symptonen overeen komen. Zo kun je er toch geen pijl op trekken. Ik hoop voor je dat het dit keer toch iets anders betekent.

Oh super spannend Anky! Ze zeggen altijd een streepje is een streepje toch (licht of niet) wat frustrerend dat je dan maar 1 test bij je had! Ga je nu toch een extra test halen? 
    Ik hoop voor je dat het streepje oploopt in ieder geval!

Truus
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden, ovulatie #10224175 Quote

Ja dat zou nog net kunnen. Het zaad kan in principe tot wel 6 dagen overleven tijdens de vruchtbare periode (dan zijn de meest gunstige omstandigheden). Maar dan moet je er wel vanuit gaan dat je ook echt op die dag je ei hebt gehad en niet net iets eerder.