Gebruiker10202126

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Extreme krampen tijdens voeding #10294078 Quote

Ik herken precies wat je zegt. Nadat wij alles hadden geprobeerd (dr Brown fles, osteopaat, infacol, sab simplex, omneo voeding) gaf iemand mij accupuntuur aan. 

ik vond dit zelf eerst erg raar klinken en zielig voor baby’s. 
    na uitgebreider onderzoek en contact met de accupunturiste toch besloten om het te doen omdat het zo zielig was.

ze is 2x geprikt, (sliep hier overigens gewoon door heen) en het is over! 
    Wij waren erg onder de indruk en vonden het ontzettend jammer dat we hier pas na 12 weken achter kwamen. 

succes! 

In reactie op: Slaapritme #10289076 Quote

Het is niet dat ze van 12:45 tot 16.00 wakker is. Ze slaapt dan wel op de arm, in de draagzak of wandelwagen.

Waar het mij om gaat is dat ze sochtends en tussen de middag het niet langer dan 45 minuten kan volhouden om te slapen en rond 15.00/16.00 uur wel. 

In reactie op: Slaapritme #10289049 Quote

Yess hou de wakkertijd aan en leg haar wakker in bed. Doe eigenlijk smiddags rond half 4 en savonds om 7 uur niks anders dan sochtends en tussen de middag.

Het is me een raadsel waarom ze smiddags wel die uren maakt en sochtends en tussen de middag niet haha 

In reactie op: Slaapritme #10289041 Quote

Ik baker haar helaas al in en ze is na haar ochtend en middag slaapje dus wel humeurig haha, ze wil dan niet zelfstandig spelen of in de box liggen. Als ik haar op schoot neem gaat ze alsnog slapen 😅😅

In reactie op: Zelf laten slapen #10283458 Quote

Hallo! 

ik heb dit tot vorige week precies hetzelfde gehad met mijn dochtertje van nu 10 weken. 
    Ze wou alleen maar op de arm slapen en overal anders begon ze te gillen. 
    Wij zijn vorige week maandag begonnen met het volgende ritueel en het werkt als een tierelier haha. Misschien bij jullie ook. 

we verwarmen het bedje voor met een klein elektrisch dekentje, even 5 minuutjes.  We lopen met haar op de arm een rondje door de kamer, doen de gordijnen dicht en geven haar een kus. Vervolgens leggen we haar in bed en gaan weg. Wachten op de overloop 
    Als ze begint te jengelen gaan we meteen naar binnen en aaien we haar over haar neusje totdat ze rustig is. Dan gaan we weer weg. Dit blijven we herhalen. Als ze echt huilt of gilt halen we haar uit bed, lopen met haar door de kamer, wiegen haar en neuriën een liedje. Als ze rustig is en bijna in slaap valt op de arm leggen we haar terug. Het is belangrijk dat ze niet op de arm in slaap valt want dan gaat ze zoals je schrijft er aan wennen dat ze in slaap gewiegd wordt. 

dit zijn we blijven herhalen tot ze ging slapen. Het kost even tijd en een lange adem (de eerste keer 1,5 uur, wij spraken af dat mijn partner en ik om de beurt gingen. 

maar nu na een week kan ik haar probleemloos in bed leggen en hoef ik vaak nog maar 1/2 keer terug voor het speentje. 

hopelijk heb je er wat aan!