AmyLynn

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Andere moeders #10201725 Quote

In de zwangerschap ook wel, maar zeker met een kindje veranderd er heel veel in je leven. En in het begin komen ze wel, maar ik voel me soms best eenzaam 

AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Andere moeders #10201391 Quote

Ik ben net 23 en onze dochter is 14 weken, ik loop hier ook tegen aan inderdaad.

AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Leren doorslapen #10196446 Quote

Onze dochter sliep al heel snel door.. maar ik moet haar ook echt wakker maken voor de flessen.

AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Is veel misselijk zijn goed teken #10192362 Quote

Het is een zwangerschapskwaaltje dus kan erbij horen. Maar t geeft geen garanties. Wel of geen kwaaltjes heeft geen verschil op of het goed of fout is

Dit inderdaad.. komt allemaal door hormonen 

AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring met inleiden #10191826 Quote

Ik heb hetzelfde als NicolientjeP meegemaakt, probeer wel reëel te blijven het kan idd langer duren. Bij mij heeft het ook van maandag tot donderdag geduurd.

AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Maat 50 echt nodig? #10191779 Quote

Wij hadden 1 pakje 50 maar hebben echt moeten bijhalen.. er werd gezegd dat wij een groot kindje hadden maar achteraf bleek dit niet zo te zijn

AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring met inleiden #10191776 Quote

Ballon plaatsen is gevoelig, vliezen breken voelde ik niks van alleen een nat bed. Mijn bevalling is een keizersnede geworden ik heb maandag de ballon gehad en ben donderdag avond bevallen.

AmyLynn
    Bijdrager
    In reactie op: Komende week inleiden #10190946 Quote

Onze kleine is ook precies met 38 weken geboren, met haar ging het meteen hartstikke goed.