Gebruiker10134742

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Water drinken #10289075 Quote

Ik lees graag mee ! Ik heb een zoontje van 9 maanden  en die  wil ook geen water,sap, of thee drinken. Heb verschillende flessen  bekers  geprobeerd  maar  alles maar paar slokjes. Zelf met een lepeltje  dan wil die soms nog wel is water nemen 

In reactie op: Eten baby van bijna 9 maanden #10288559 Quote

Als ik hem voer  vind die  ook niet altijd stukjes lekker van fruit gaat het makkelijker  dan groente  en vlees etc 

In reactie op: Baby 8.5 maand vroeg wakker #10283453 Quote

Hooi

Ja wij laten hem  ook altijd even liggen .

Hoe zit jullie  dag schema  er veder uit  met eten etc…

Groetjes 

In reactie op: Voedings schema baby 7.5 maand #10274396 Quote

Ons zoontje  drinkt dus nog echt  alle 4 ze flessen  op… dus  dacht welke moet ik dan gaan afbouwen  en krijgt die  dan nog vol genoeg  binnen ?

In reactie op: Baby 6 maanden wil in eens niet meer eten #10263701 Quote

Fijn om te horen dat ik  niet de enige ben hihi 

Het zou indd een tandje  kunnen zijn of griepje we  zien het wel… blijven het gewoon aan bieden 

In reactie op: Over op opvolg melk nummer 2 #10261627 Quote

Ja hij krijgt groente en fruit indd.

We hebben vanaf vandaag geprobeerd 4x 180 te geven. Overdag ging  het  goed nu hopen dat die er ook goed op door slaapt.

O oké mag je dat vanaf nu al doen afbouwen?

In reactie op: Ritme baby 4 maanden #10250226 Quote

Ons zoontje is bijna 5 maanden en krijgt fles voeding.  Zijn schema  ziet er ongeveer  zo uit  kan per  dag nog wel is verschillen. 

Wakker rond 07:30uur dan fles 210+7 na fles spelen  na anderhalf uur weer naar bed(9 uur) Slaapt dan  vaak 2.5 uur dan weer rond 11:30 uur fles 210+7 spelen/knuffelen na anderhalf uur weer naar bed (13uur) slaapt  dan verschillend  ene keer lang andere  keer  kort. Tussen door  paar hapjes  fruit. 15:30 uur fles van 210+7 na anderhalf  uur weer naar bed. Tussendoor  groente hapje en dan weer slapen. Dan moeten we hem meestal wakker maken rond 21 uur dan weer fles 210+7 daarna lekker slapen tot de volgende ochtend.

In reactie op: Fles drinken #10246824 Quote

Dankjewel  voor jullie reacties.

We hebben net speen nummer 3 geprobeerd  deze dronk die in 10 min op en zonder zich te verslikken  en zonder te vervelen. Normaal deed die  20 min over ze  fles met aan het einde vervelend met ze handjes.

Is dit prima of  te snel?