Gebruiker10134742

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Fles drinken #10246824 Quote

Dankjewel  voor jullie reacties.

We hebben net speen nummer 3 geprobeerd  deze dronk die in 10 min op en zonder zich te verslikken  en zonder te vervelen. Normaal deed die  20 min over ze  fles met aan het einde vervelend met ze handjes.

Is dit prima of  te snel?

Hoi ,

Ik heb dit ook gehad met  mijn zoontje wilde alleen maar slapen op me borst. Ik heb toen de puckababy  aan geschaft  en daar sliep  hij meteen  in en nu nog steeds!!

In reactie op: Wakker maken voor laatste fles #10236868 Quote

Ik ga het gewoon  proberen  flessen  ophogen en dan gewoon aan kijken wat die op drinkt. En hem gewoon laten liggen 🤗

In reactie op: Wakker maken voor laatste fles #10236655 Quote

Hij krijgt nu ook 5 x 150 en komt overdag  al om de 4 uur 

In reactie op: Afbouwen omneo #10232825 Quote

O oké ons  zoontje heeft geen last meer van krampjes  en poept  ook weer dun alleen niet elke dag…maar dat hoeft ook niet zei het cb. Maar ik dacht we moeten toch weer keer over op standaard

Hoi 

Wij gebruiken ook omneo  voor  onze kleine man omdat  hij ook harde keutels  poepte.

Wij mengen deze  met de standaard variant  en dat werkt voor ons heel goed wel een grote maar speen op de fles omdat  het wel iets dikker is. Maar bij ons heeft het echt  verbetering  gebracht. Wij hebben in het begin eerst  Lactulose  gebruikt door de fles heen maar toen  kwam het nog niet goed opgang toen  de omneo  erbij  toen ging  het  goed. Nu geven we geen lactulose  meer maar wel de omneo  gemengd  met de  standaard  en dat bevalt  ons goed en laten het  ook zo.

Dat de  urine  sterk ruikt hebben wij geen last van 

In reactie op: Ritme baby van 3 maanden #10228591 Quote

Dat weet ik ook wel maar ben benieuwd hoe andere het doen… omdat  wij net  een lekker ritme hadden en ik nu merk dat die langer wakker is en minder slaapt 

In reactie op: Baby slaapt overdag kort in eigen bed #10213493 Quote

Dank jullie wel  voor  jullie reacties.

S nachts  slaapt hij indd  wel goed in zijn wiegje  naast ons bed. Ik vind het ook niet erg als die bij me  ligt miss  toch maar is  kijken  voor een draag doek/zak  zo dat ik toch wel iets  in huis kan doen..

En het komt van zelf wel wanneer die lang in ze eigen bed  gaat slapen overdag