Sien

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10188019 Quote

Een bevalling die ik iedereen toewens (al is het wel echt geen lachertje zonder epidurale 😊)!

Voorlopig spreekt men niet meer over dwerggroei, hopelijk gaat hij ook goed groeien in de toekomst want groeiproblemen zijn natuurlijk nog altijd een optie.. Maar ik ga er nu gewoon van genieten en de zien wel wel in de toekomst! 😋

Nog heel veel succes voor jullie met de bevalling en met jullie kindjes! 

Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10187093 Quote

Hoi hoi allemaal!

Zaterdagavond om 20u even binnengegaan met het gedacht om even aan de monitor te liggen ter controle omdat ik wat last had! Om 21u zijn mijn vliezen gebroken door de gynaecoloog bij 6cm opening, om 22u wilde ik epidurale maar had ik al 9cm opening en was dit niet meer van toepassing! Om 23u is onze zoon Melle geboren 😍

Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10185518 Quote

@SanneSas 

Bij hebben ze ook mas gisteren, 37 weken en 5 dagen, voor het eerst gekeken of ik al opening heb, dus wie weet loop ik er ook al een tijdje mee rond!

@Rolo

Ja het is ons eerste, blijkbaar is 4cm wel al snel en veel dan!

Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10185416 Quote

Vandaag weer bij de gynaecologe geweest, en tot mijn eigen grote verbazing en die van de gynaecologe al 4 cm opening.. Ze vermoedt zelfs dat ik mijn volgende consult volgende week vrijdag niet ga halen, spannend dus 😃

Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10185011 Quote

@Rolo

jawel hoor, hier laten ze ook toe tot 42 weken. Ik hoop alleen niet bij mij, hihi! Ik moet morgenvroeg weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd! 

Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10184430 Quote

Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen. Wij moeten vrijdag naar de gynaecologe, dan ben ik ongeveer 38 weken. Ik heb de indruk dat ze hier in België wat andere gewoontes hebben ivm controles, jullie hebben vooral een verloskundige die jullie opvolgt denk ik hé?

Bij mij valt het nog wel mee ‘s nachts, buiten dat ik ongeveer 6 keer op een nacht moet gaan plassen kan ik de slaap nog wel vatten. Ik heb ook al wel last gehad van voorweeën maar gaan meestal wel snel over, net als de harde buiken. Ik denk dus dat ik nog een tijdje geduld ga moeten hebben 😁

Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10184125 Quote

Hoi hoi!

Hier nog iemand waar de dagen enorm lang duren, ik ben uitgerekend voor 14 april. Mijn zwangerschap verliep heel vlot, en nog steeds geen kwaaltjes eigenlijk, tot er bij de 32 weken wat korte ledematen werden vastgesteld bij ons jongentje.. We werden doorgestuurd om dwerggroei uit te sluiten (en wat ze uiteindelijk ook hebben uitgesloten).. Maar sindsdien is het mentaal enorm zwaar vind ik en ga ik pas gerust zijn als ons mannetje er is 😋

Sien
    Bijdrager
    In reactie op: Femurlengte; korte beentjes #10180179 Quote

Hoi!

En hoe is het bij jullie gegaan dan? Liepen ze ook enkele weken (hoeveel?) achter of weet jij nog iets van lengtematen? Ik hoop dat het gewoon korte beentjes zijn maar op vier weken geen enkele groei lijkt lij niet zo best 😔

Groetjes!