MommyB

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10151903 Quote

Hallo allemaal!

Ik heb inmiddels pretecho gehad en we verwachten een meisje!! we zijn zoooooo blij! nu hebben we een jongen & meisje =) een droom die uitkomt.

Ik heb al echt een heel bol buikje, lijk wel 7 maanden zwanger haha! Maar had ik bij de 1e ookal.

KDV is makkelijk voor ons, ze gaat naar dezelfde als haar grote broer. En kraamzorg is ookal geregeld. Kamertje bijna af.. dus ik kan nu lekker gaan genieten!

Leuk om jullie verhalen zo te lezen. 

MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10145596 Quote

@bloempjebloempje  Ik ben ook benieuwd! Wij hebben al de Joolz Geo Noir voor mijn zoontje, en we schaffen nu de uitbreidingsset aan waardoor ik ze beide in 1 wagen kan meenemen. (hij is 14 maanden en heeft nog wagen nodig)

@Gebruiker10097488 Ik heb hetzelfde probleem.. ben nog steeds super misselijk en moe! (ben 14 weken). Ik heb me 2 x ziek gemeld door die klachten. Maar je kan het idd niet blijven doen.. althans ik niet want we komen al mensen te kort. Elke dag denk ik hoe kom ik vandaag weer door haha. Hopelijk voelen we ons over paar weekjes beter!

MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10144788 Quote

Hallo dames,

even alles terug gelezen 🙂 leuk allemaal!

Nipt + nevenbevindingen – was helemaal goed!

21 dec hebben we pretecho/geslachtsbepaling super veel zin in! en dag erna gender reveal. Volgens de nub theorie denk ik een meisje.. maar is niet helemaal betrouwbaar haha.

MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Leuke meisjesnaam gezocht #10144771 Quote

Mae (Mee), Noa, Ezra.

MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Whatsapp groepje zwangeren en jonge moeders #10135147 Quote

Hey Hey! 

Ik ben 27 en nu 10 weken zwanger van mijn 2e. Kan ik ook aansluiten of ben k te oud haha 🙂

MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10134985 Quote

Je leeft toch een beetje van echo naar echo! Helaas zit er een hele gat tussen de termijn echo en 20 weken echo. (als je geen pretecho doet)

Ik mag 1 dec voor de termijn echo super spannend! 

veel succes voor degene die nog in afwachting zijn. 

MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Voedsel vraagje #10134973 Quote

Precies wat MarBosch zegt..

en ik eet nu tijdens de zwangerschap ook weleens filet American ( wel verse van de slager). En heb dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook gewoon gedaan. 

MommyB
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring met Zazu spenen knuffel #10133325 Quote

Ik heb toen ook van alles geprobeerd maar die speen bleef gewoon niet zitten. Sommige mama’s zweren bij die knuffelspenen, maar ik vond het helemaal niks! Deze ging nog eerder uit zijn mondje omdat het veel zwaarder is dan een normaal speentje. Ik raad het dus af. Wij moesten er gewoon ff doorheen totdat hij zelf weer in zn mond kon doen.