Believeinamiracle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • @daiskuh oké dan gaan we hier maar van uit

In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10195626 Quote

Het is wel belangrijk dat je bij een kinderwens om erbij stil te staan dat als je niet stabiel staat, je wel voor jezelf weet dat je zal knokken voor het welzijn van je kind. Het kind kiest immers er niet voor om op de wereld te zijn, die beslissing neem jij met je partner. Ik wist dat ik het wilde omdat ik alles op de rails heb behalve een vast contract. Maar, ik ben iemand ik zoek me rot tot werk en neem alles aan. Hierdoor durf ik die keuzen te maken, ik weet dat ik hoe dan ook elke baan aanneem. En verder, is me gedachten.. Mensen die nu een heel stabiel leven hebben, weten niet hoe het over 10 jaar eruit ziet. Niemand kan zich voorbereiden op de toekomst. 

In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10191404 Quote

@Careau jeejtje je hebt het ontpillen wel flink te pakken, kan mij voorstellen dat je hier niet echt happy van wordt maar ik had ook zo me kwaaltjes nu nog wel.. en ik hou dan altijd in mijn achterhoofd dat ik het hopelijk doe voor iets moois! Een mini me en een mini van me man hihihi. En met al die symptomen van jou had ik ook 100% zeker weten een test gedaan, want ik zou het jammer vinden als ik er pas heeeeeeeeeel laat achter kwam!

@Zwaantje ik merk ook wel zoals hier voor al beschreven door mij dat mannen dit heel anders oppikken dan vrouwen zn kinderwens. En ik denk ook dat je daarin iedereen in zijn of haar waarde moet laten dus dat is al goed 😛 Bewijst wel..vrouwen kunnen meer dingen tegelijkertijd handelen dan mannen hahaha.. voor de man is het stoppen van anticonceptie al een verwerkings ding 😛 

Dames als jullie er behoefte aan hebben om zich toe te voegen aan onze whats app groep voel je vrij! We zitten er nu met een aantal maart(s)toppers in en het is reuze gezellig. Elke vraag mag gesteld worden. Voordeel ervan is dat je echt meteen een melding krijgt wanneer er gereageert wordt. En via deze website moet je regelmatig kijken of er reactie al is gegeven. Volgens mij ergens op pagina 7 staat de uitnodigingslink om je bij te voegen in onze whatsapp groep. Mocht deze het niet meer doen en je wilt erbij dan sturen we hem opnieuw in dit forum. En wil je dat niet dan kunnen we hier ook wel gezellig verder babbelen over deze spannende periode!

In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189836 Quote

@happybee ik heb mezelf in de groeps app gevoegt! Leuk idee van je

In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189835 Quote

@rompertje fijn dat alles weer opgang is gekomen en natuurlijk is z’n forum heel fijn om te hebben! 

In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189781 Quote

@Happybee Hallo mede maart stopper! Met een spiraal werkt het denk ik net wat anders als met de pil maar uit eindelijk gaan we allemaal het zelfde doel tegemoed. En wat leuk een whats app groep.. dit forum heeft zeker iets maar het nadeel is dat je inderdaad geen meldingen krijgt. Nu ik op het werk ben nog tot 9 uur vanavond kan ik alles in de gaten houden maar als ik thuis ben dan reageer ik echt niet zo snel haha

@Amarylles okee jaa die van de clearblue die spreken mij ook het meeste aan, ik moet het ook binnen kort gaan halen aangezien ik in mei wil testen haha

In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189735 Quote

@amarylles het heeft hier twee redenen, een is dat ik echt bijna zeker weet dat ik gek wordt als ik het niet test omdat te nieuwsgierig zal zijn en tweede is omdat mijn schoonbroer helaas geen gezond kindje heeft en het een chromosoon te kort heeft dat ik daarom optijd wil zijn zodat alle controles uitgevoerd kunnen worden en dit kan al met een week of 10.

En slim van je om die tests alvast inhuis te halen, heb je gekozen voor een specifiek merk test?

@maylena heb jij ook al na gedacht over tests proberen of echt alleen doen wanneer je het voelt?

In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189731 Quote

@amarylles op dit moment omarm ik mijn periode nog heel graag! Maar als die achter de rug is dan verwens ik hem denk ik. Ik ga wel vanaf mei elke maand een zwangerschapstest doen, om het zeker te weten en het optijd te weten