Mandareintje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10220468 Quote

Thanx meiden! Ik ga de komende 2 weken wat minder op het forum zijn trouwens ivm vakantie, en omdat ik het een beeeetje los wil laten nu. Tot later! Ik hoop op veel positieve verhalen als ik terug kom! :-*

Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10220271 Quote

Jammer Tulpje! En fijn dat jullie nu geholpen worden. Het gaf mij rust dat er werd uitgezocht waar het aan lag en dat er hulp onderweg was. Ben benieuwd of er bij jullie iets gevonden wordt. Willen jullie ook al behandelingen krijgen of is dit alleen om te checken?

Ik heb vandaag mijn onbedoelde echo gehad en ben daar erg blij mee. Cyste is weg en aan de andere kant had ik een follikel van 15mm, das dus al aardig groot voor op dag 8. Klussen geblazen dus de komende dagen! Die springt zondag of maandag gok ik. Nou, dus ik helemaal blij en trots op mijn lichaam dat die dit toch maar weer mooi regelt zo. Ben ik 10 min thuis belt er een vriendin of ze even langs kan komen. Ze heeft sinds enkele maanden een relatie. Wat blijkt? Zwanger! Van 1x onbeschermd seksen, en nog een tweeling ook. Holy …. die zag ik echt even niet aankomen. En ze bleef wel 8x herhalen dat ze zó vruchtbaar is. Kon wel janken toen ze weg ging. Naja gelukkig hadden we een avondje uit gepland met andere vriendinnen. Waarvan 1 recent bevallen is. Dus ineens ging het over babies, en dat het zo snel kon gaan. Dat ze besloten hadden ervoor te gaan en dan ze haar pil niet meegenomen had op vakantie, en zwanger thuis kwam. Ja hoor, serieus. Echt iedereen in 1x zwanger. Heb nog 1 andere vriendin met een kindje (verder geen babies dus) en die was serieus ook de eerste maand zwanger. Het is zoooo niet eerlijk. Mn blije gevoel was dus weer snel weg.. :/ 

Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10219996 Quote

Wat rot zeg mttm.. helemaal begrijpelijk dat je er even wat minder mee bezig wilt zijn. Sterkte en ik hoop dat je ongesteldheid snel aanbreekt! Je zou trouwens ook eens tarwekiemolie kunnen proberen, dat schijnt vooral de lf te normaliseren en bms te bevorderen. Ik hoor vaak dat mensen teunisbloemolie slikken voor de ovu en tarwekiemolie na ovu. 

Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10219933 Quote

Aah Brabander wat fijn dat je toch zwanger bent!! En ElsieJoy wat gaaf dat je zelfs het hartje al gezien hebt en dat het dit keer dus geen bbz is! Echt zo fijn. Joue berichtje over die cystes die soms zo snel w3leg waren geeft me trouwens veel hoop. Thanx!

En Deetje A jou had ik natuurlijk al gefeliciteerd, maar ben nog steeds ook blij voor jou natuurlijk. En grappig, juli 2018. Toen zijn wij ook begonnen, maar wel al.in ronde 13 nu. Ik denk dat jouw cyclussen langer waren..

En ik krijg juist ook positieve energie van deze fijne verhalen. Dat het soms lang duurt maar dat het dan ook gewoon nog kan lukken!

Lapjesendraadjes: heb jij ook cystes dan? En waarom pas over 2 maanden een echo? Dit heb je vast ooit verteld en ik heb het vast gelezen maar soms weet ik even niet meer helemaal hoe het nou bij iedereen zat (sorry).

Tulpelientje: temperatuur hoog is een heeeel goed teken hoor!! Ben benieuwd voor je! Morgenvroeg testje wagen? 

Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10219549 Quote

Zooo even een paar dagen niet gelezen en hopsa een hoop gemist! 

Deetje A: Wauuwiee voorzichtig gefeliciteerd meis!! Hoeveelste ronde was dit nou ook alweer voor jullie?

Bo-Belle: hè shit dat je ongesteld geworden bent. Domper zeg, en dat terwijl het nu 2 jaar geleden is. Ik begrijp goed dat dat dan even lekker confronterend is. Verwen jezelf maar eens goed! Dinertje bij je favo restaurant met lekker rood vlees en een fles wijn? En ik kan me goed voorstellen dat zo’n laag libido bij je partner frustraties veroorzaakt en dat het moeilijk is om niet te verwijten. Heb je een idee waarom hij zo’n laag libido heeft? Mijn vriend heeft ook een laag libido van zichzelf en dat komt heel erg door stress. Ik merk het wat dat betreft meteen als hij weer rustiger wordt. Kan het voor jouw vriend ook daarmee te maken hebben? Pittige baan oid? 

Mttm: echt jammer dat je test wit blijft… nog steeds geen duidelijkheid dus. Gewoon lekker sushi eten! en wat mijn cyste betreft, ja die moet eerst weg. Toevallig is de afspraak van mijn eerste echo niet gecanceld (foutje denk ik, ik kreeg een herinnering) dus die staat vrijdag. Ik ga er gewoon heen. Wil weten of die cyste al kleiner is en of er wellicht tóch een eitje klaar ligt. Wie weet willen ze toch iui doen als er een eitje aan komt. Duimen! Ow, en zo herkenbaar die dromen, ik droomde vannacht ook over 2 streepjes en werd ook even extra chagrijnig wakker. Zo oneerlijk, alsof het allemaal niet confronterend genoeg is en je hoofd je nog even een trap na geeft ofzo. 

Taaraa: herkenbaar, ik ben ook echt verdrietiger deze ronde. Zit nu weer op cd 5 en ben er nog steeds kapot van en stikchagrijnig. En jezus wat een klote opmerking zeg! Die overtreft inderdaad alles. Haal een groote reep chocolade en wees maar extra lief voor jezelf. Je verdient het! 

Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10218469 Quote

Hee mttm, wat rot zo’n lange cyclus!! Dan wordt je geduld nog eens extra op de proef gesteld. Ik duim dat alles nu een beetje op gaat schieten.

En Bo-Belle, ik snap wel dat deze ronde je zwaar valt, vooral na die positieve testen van vorige maand. Die temp daling is inderdaad geen goed nieuws, bij mij betekende dat altijd einde verhaal. Ook voor jou hoop ik dat het snel doorbreekt en dat de nieuwe ronde zich snel aandient.

Ik voel me ook nog steeds zwaar verrot. En vooral omdat ik me compleet onbegrepen voel door mijn vriend. Hij kan soms gewoon echt niet met mijn emoties omgaan en we hebben het halve weekend flink lopen ruziën. Ben nog steeds boos. Zo dubbel, want enerzijds wil je een kind van iemand en anderzijds kan je iemand wel achter het behang plakken. Hebben jullie dat ook wel eens?

Heb net het ziekenhuis gebeld of ik geen iui kan krijgen zonder hormonen. Maar ze zeggen dat je bij een cyste vaak geen eisprong hebt.. dus dat gaan ze waarschijnlijk niet doen. Zo jammer :(. 

Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10217943 Quote

Dankjewel voor jullie lieve reacties.Zo, ben maar met mn vriend gaan bbqen bij mn beste vriendin en haar man, daar knap ik altijd wel van op. We gaan gewoon verder. Hopen op een eisprong en zelf proberen. En dan volgende maand hopelijk de IUI. En ik heb voor t eerst in maanden weer eens een wijntje (of 2) op, haha. 

Mttm: hè wat jammer nou!! Het klonk zo veelbelovend.. wie weet verandert het nog, maar ik geloof graag dat je je lichaam wel kent en dat je je conclusies kan trekken. 

Bo-belle: ik ja toch nog even duimen voor je hoor! Shit van die blanco test… 🙁 

Lapjesendraadjes: dat van je oma snap ik echt heeeel goed. Ik had dat precies hetzelfde bij mijn oma van 94. Helaas is ze afgelopen december overleden. Ben zelf ook de oudste kleindochter en ik had haar zoooo graag overgrootoma willen laten worden. Ik hoop dat ze nog in goede gezondheid is en dat ze nog een tijdje meegaat! En zo niet, dan kijken ze van boven echt wel mee en zijn ze ontzettend trots. 

Brabander: oh nee wat een onzekerheid! En wat rot dat je je vriend niet te pakken krijgt zodat je het even kwijt kunt. Ik hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen. Shoppen is inderdaad ook wel een goede uitlaatklep! Ik heb ook per ongeluk een nieuw horloge besteld gister, oeps, ging perongeluk. Ik hoop.heel erg dat je gewoon een trage HCG hebt en dat je woensdag flink hogere waardes hebt meid..

Mandareintje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10217835 Quote

Nogal.. en dan ga ik in de tuin in de zon liggen, hebben de buren ineens visite van mensen met een baby dus mag ik steeds naar dat blije gekir luisteren. Best wel confronterend. :-/ sorry hoor ben ik mega in de zeikmodus nu.

Bo-Belle had je nog een test gedaan?