Novemberbabyninetien

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: NovemberBaby #10236885 Quote

Hallo allemaal, 

Eens in de zoveel tijd kom ik hier weer eens buurten, beetje lezen wat mijn mede-toekomstige november mama’s meemaken. 

Nu 26+5 zwanger. En afgelopen maandag is eindelijk de babykamer gekomen. Nou werk ik 3 dagen, gister eerste baby kleertjes gewassen, morgen de rest. Misschien ben ik wat vroeg met wassen maar die nesteldrang werkt ook niet mee.

Hoe zit dat bij jullie? Ook al het kamertje en ook al aan het wassen? 

In reactie op: NovemberBaby #10220876 Quote

Wat leuk om te lezen dat bij iedereen zn buik anders is.

Ik ben uitgerekend op 23/11, en ben nu dus 20w+2d. En mijn buik is echt mega al. Ik ben ook al 8 kilo aangekomen, het wordt een grote meid denk ik 

Het is mijn eerste zwangerschap, en ik draag vanaf week 11 ongeveer al zwangerschap ls broeken. Nu vind ik alle broeken niet zo lekker meer zitten en draag ik voornamelijk jurkjes

In reactie op: NIPT: met of zonder nevenbevindingen? #10220871 Quote

Ik heb ook de NIPT gedaan, zonder neven bevindingen.

Puur omdat ze tegen mij hadden gezegd dat ze dan ook eventuele tumoren konden zien bij mij maar niet waar en wat het zou kunnen zijn. Nou ga je er natuurlijk niet vanuit dat dat het geval zou zijn. 

Maar stel dat er wel iets gevonden zou worden dan heb ik geen fijne zwangerschap meer. 

In reactie op: Zwanger en sporten #10213263 Quote

Bedankt allemaal, ik ga van de week weer rustig beginnen! 

Ik wil graag deze oude topic weer openen. 

Ik ben vandaag 17 weken zwanger van een kleine meid. 

Als ik plat in bed lig of op de bank dan weet ik dat mijn baarmoeder naar boven komt en dat is opzich niks ergs. 

Maar ik heb dan in mijn baarmoeder af en toe nog een extra bult die na paar seconde weer weg trekt. Het is vaak aan de rechter kant

Is dit dan mijn kleine meid?

Ikweet dat ze erg bewegelijk is maar vorige week had een echocopiste van de 4d echo (lees; niet mijn VK) gezegd dat mijn placenta voorop ligt er dat het nog wel 10 weken kan duren voor ik der pas zou kunnen voelen..

In reactie op: NovemberBaby #10205089 Quote

Gefeliciteerd Ninetien! Ik ben vandaag ook 13+4, maar ik ben 22 november uitgerekend. Ben jij dan niet ook 22 november uitgerekend? Of ben je pas 13+3 vandaag? Fijn dat je je nog zo goed voelt.

Hmm de verloskundige zei toch dat ik 24 november uitrekent ben. Ik ben vandaag 13+6 dagen. 

Wat leuk om al die reacties te lezen van iedereen. 

In reactie op: NovemberBaby #10203849 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. En vind het zo leuk om te lezen dat er mensen zijn die het zelfde mee maken als ik. 

Ik ben binnen 5 maanden zwanger geraakt. Nu ben ik 13+4 weken. Uitgerekend op 23/11. Is mijn eerste kindje.  Ik ben totaal niet ziek geweest. 3 juni weer een echo en dan voor het eerst het hartje horen. Zo spannenddd!

En 7 juni geslachtsecho en 3d echo😍. Ik voel op een of andere manier dat het een meisje wordt.

Wie heeft ook het dat gevoel gehad? En klopte je gedachten?

Xox.