Zoë

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in juli 2019 ❤️ #10254725 Quote

Hai hai. Even een nachtelijk berichtje van mij 🙂 

Hier alles zijn gangetje. Raak steeds meer gewend aan het moederschap ookal ben ik nog wel zoekende en / of ik het wel goed doe etc. De kleine man slaapt nu sinds een paar weken vanaf een uurtje of 12 / 1 uur tot ongeveer 7 a 8 uur. Dan kolven en flesje en daarna nog even aan de borst. Soms als ie echt hard beging te huilen en ik geen borstvoeding op tijd heb gekolfd, dan flesvoeding. Geven jullie ook nog borstvoeding (ik dan icm flesvoeding) ? Hij is nu 11 weken oud. Ik had gelezen dat ze dan al omrollen maar dat heb ik hem nog niet zien doen, hoe is dat bij jullie kleintje? Verder heb ik zonet dit topic weer even bijgelezen. Kleine man slaapt ook nog bij ons op de kamer. Vind ik een fijner idee. Gelukkig word ik alleen maar wakker als ie huilt en wilt eten. Hoe zit het verder met jullie onzekerheden over van doe ik alles wel goed? Die onzekerheid zit wel in de weg en gaat vanzelf ookal zeggen mensen..gewoon genieten van de kleine. Niet zo druk maken etc. Ik zou wel meer in het hier & nu willen leven. Laatst had ik een topic hierover gemaakt op het forum maar alsnog blijft mijn hoofd zweven wat ik zonde vind van juist deze mooie tijd. Nou dit was het wel weer haha. Oh en al dames wezen babyzwemmen? Excuses voor mijn vele vragen 😉 fijne nacht. 

Liefs Zoë 

Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6 weken, mijn hoofd landt niet #10249589 Quote

Hai hai, ik had al jullie berichtjes al gelezen hoor maar nu pas weer een reactie. Toevallig de laatste weken is mijn kleine man nu ook bij visite wakker. Jullie hadden dus gelijk, dat ze vanzelf een wakkere baby zouden zien haha. Verder gaat het landen van mijn hoofd nog steeds niet echt maar ook door jullie berichten weet ik dat dat tijd nodig heeft. Ik wil gewoon dat mijn hoofd gauw landt zodat ik mindful dingen kan meemaken op een dag. Ik probeer me vaak te focussen en dingen in me op te nemen zoals als ie lacht en huilt etc maar mijn hoofd lijkt vol terwijl ik op een dag alleen met hem bezig ben. Niks dringt tot me door of onthoud ik. Zo zonde. Ik kan het weer niet goed uitleggen maar ik ben bang dat ie straks alweer een paar maanden ouder is en ik niks echt bewust heb meegemaakt.ik wil niks missen en toch die ik dat omdat mijn hoofd vol lijkt. Bizar maar zo is het wel 🙁

Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6 weken, mijn hoofd landt niet #10244701 Quote

Hai hai, zo fijn om de reacties te lezen en dat het niet raar is dat ik me zo voel. Dat het tijd nodig heeft om te landen en mezelf terug te vinden. Ik ga met de adviezen aan de slag. Verder zal ik jullie reacties komende avonden steeds opnieuw lezen om het door te laten dringen dat ik niet de enige ben die met dit soort dingen zit of zat. Je wordt echt geleefd en hopelijk landt mijn hoofd weer na een tijdje want zo jezelf niet zijn is echt niet leuk 🙁 🙂 🙁 🙂

Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6 weken, mijn hoofd landt niet #10244335 Quote

Ik bedoel: ik zit dan continu met gedachtes en twijfels. Is dit raar dat ik zo mezelf niet ben? En dat ik verder bv bepaalde meningen of uitspraken van anderen over mijn baby mij laten wankelen en ik er dagen mee bezig kan zijn. 

Graag praat ik met jullie hierover. 

Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Ooievaarsbeet #10244330 Quote

Een ooievaarsbeet verdwijnt wel heb ik gelezen. Irritant als mensen dan zo praten…nou hopelijk trekt het nog weg.. zulke opmerkingen zijn pijnlijk terwijl ze dat zelf niet eens doorhebben. Ze weten niet dat dit jou raakt. Vervelend van die ooievaarsbeet joh maar ik denk dat je het anders even bij het consultatiebureau moet vragen hoe het precies zit. 

Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in juli 2019 ❤️ #10233246 Quote

Hier ook vermoeiend hoor. In de nacht heel druk terwijl gegeten. Soms ook oppakken, troosten. Borstvoeding doet nog steeds pijn. Kolven proberen op rij. Af en toe een flesje met bijvoeding. Het lijkt soms echt een fulltimejob. Ik loop erbij als een slons omdat ik zo moe ben haha. Gisteren is mijn zoontje 2 weken. Verder ook heel mooi om te doen maar ook echt best zwaar dus herkenbaar jullie verhalen 🙂 

Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in juli 2019 ❤️ #10231936 Quote

Hi lepeltjelepeltje jaaa blij nu met de naam hihi en het Kraamhotel was echt even fijn. Lieve kraamhulp daar etc. Ik werd ingeleid. Zaterdagochtend melden en die dag en nacht in ziekenhuis gebleven. Het leek net een film 🙂 bevalling ging voorspoedig. Wel wat delen in mn geheugen kwijt vd bevalling. Het ging namelijk zo snel aan het eind dat ik werd overrompeld. Dat vind ik wel echt jammer maar al met al was het een bijzondere ervaring liefs!

Zoë
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in juli 2019 ❤️ #10231576 Quote

Hai hai  mijn zoontje is geboren op 27 juli. Een weekje kraamhotel gehad. Heerlijk. Hij eet en slaapt goed ookal heeft ie nog geen regelmaat wanneer wakker etc. 

We zijn happy. Morgen komt cb langs om kennis te maken. Ik volg graag weet deze topic mee. 

Groet Zoë