KL-E

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Sprong 11?? 😬🙈😂 #10295039 Quote

@chantal, oooh irritant is dat he!!! Heb ik hier ook eens gehad! Ik typ nu vaak eerst in mijn notities en dan knip en plak ik het vervolgens 😜

Dat geloof ik dat je dat wat langer moet volhouden. Alleen het punt is dat hij het niet redt tot zolaat! 😬 Hij is zo moe savonds! En net als vandaag al helemaal, bij mijn ouders slecht geslapen vanmiddag en maar kort. Heb m echt om 19.00 uur erin liggen!!

Dat denk ik ook ja, dat veel dingen nog niet begrepen worden. Daar moeten wij ze dan ook bij helpen!

@niempje, fijn dat het weer beter gaat!! Toch weer even zo’n fase! Vastklampen misschien toch de verlatingsangst, of misschien bang? Bang voor het donker ofzo? 

@joessie

Ik snap precies wat je bedoelt hoor!! Ik vind het ook zeker niet zo makkelijk als dat ik hier nu doe overkomen. Maar idd de gedachte dat ik anders een verwend kond creëer, maakt het dan toch weer ietsje makkelijker haha!

Ik zei dat eerst ook altijd. Ik wist wel hoe ik mijn kind op zou gaan voeden hahahaha! 😂

Ach, ik denk dat het ook wel redelijk zo uit is gekomen, alleen is het niet zo gemakkelijk als dat ik altijd riep haha

Leuk dat je toch bij iedereen een beetje hetzelfde leest op dit gebied . Dat je niet de enige bent idd. Dat geeft de burger weer wat moed! 

KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Sprong 11?? 😬🙈😂 #10294442 Quote

@niempje, hier op zich niet echt de drama met het naar bed brengen. Meer dan smiddags korte slaapjes en sochtends weer extreem vroeg wakker. Hoewel nu ik erover nadenk… een paar weken terug wel bij mijn ouders telkens drama. Dan sliep hij standaard niet op die dag… ook echt huilen en schreeuwen tot en met. En mijn ouders gaan die strijd niet aan en halen hem er dan uit. Hij weet dat dus wrs ook haha! Maar ja, ik denk dat het weer een fase is! Misschien verlatingsangst idd, of zoals joessie aangeeft een andere angst ergens voor? Het is iig niet fijn!!

@joessie, whahahahahahahahaha!!! Oooh ik moet zo lachen nu jij dat schrijft van dat plakje worst!! Hier precies hetzelfde!! Maar dan bij de supermarkt! Bij een supermarkt waar ik geregeld kom, krijgt hij altijd een koekje, maar bij de andere niet. DRAMA!!! Huilen en schreeuwen hahaha! Nu kan hij dat vlgs mij redelijk scheiden, maar nu was ik van t weekend bij de ‘koekjessupermarkt’ en toen vergat die jongen hem een koekje te geven en toen was het weer drama, hahaha! 

Ik moet zeggen dat ik wel streng ben, of iig consequent. Nee is bij mij nee. En als ik vind dat iets niet mag, dan mag het ook niet. Ik ben daar wel heel duidelijk in. Ik denk dat streng in deze bij mij niet het goede woord is, want er mag en kan bij mij best wel veel. Ik ben wel heel consequent en duidelijk. Ik denk dat dat ook heel erg belangrijk is, vooral op deze leeftijd. Er wordt nu de basis gelegd. Is dat altijd leuk? Nee, zeker niet! Wel heb je er later alleen maar profijt van!

KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Man en ik niet op 1 lijn #10293976 Quote

Ik denk dat dit van beide kanten prima is, toch? Volgens mij is het allebei hetzefde alleen ieder op zijn eigen manier!

Wat betreft lopen. Tja, ze hebben ook nog maar van die kleine, korte beentjes he? De ene keer kan hij het stuk we lopen en de andere keer niet. Kan vanalles zijn waarom niet. Ik heb het zelf ook, de ene keer kan ik wen dlink stuk hardlopen en de andere keer heb ik de benen niet! 

KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Sprong 11?? 😬🙈😂 #10293975 Quote

Nee zeker niet erg! Ik kan ook noet altijd meteen on slaap komen. Zolang hij lekker ligt te kletsen vind ik het helemaal prima!

Hij gaat altijd rond 18.45/19.00 uur naar bed. Heb laatst eens later geprobeerd, dacht misschien slaapt hij dan wat langer, maar dat werkt hier averechts. Toevallig gisteravond nog, wij moesten weg en mijn moeder was in huis. Zij vindt het dan gezellig met hem en legde hem pas om 19.40 uur in bed. Gevolg: om 5.30 uur wakker…😬

smiddags is heel wisselend. Meestal ruim 2/2,5 uur. Soms echt ook iets minder en soms ook wel 3! Hij gaat altijd tegen 12.30 uur naar bed.

En jouw dochtertje? Hoelaat gaat zij savonds naar bed? En smiddags, hoelang slaapt zij dan?

KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Sprong 11?? 😬🙈😂 #10293545 Quote

Oh en nog iets! Mijn zoontje heeft de laatste weken telkens als hij savonds naar bed gaat, dat hij nog n half uur/drie kwartier ligt te praten in bed. Nu ook weer, hij ligt er al een half uur in, maar slaapt nog steeds niet. Hij was echt dood en dood moe, maar nu heeft hij weer leven zat hahaha! Is echt aan t brabbelen, lachen, spelen en soms een harde kreet/gil van plezier en gekkigheid! En dan dalijk stopt dat ook zo ineens en is het stil en slaapt hij, althans denk ik hahaha!

Herkenbaar?

KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Sprong 11?? 😬🙈😂 #10293540 Quote

Wat fijn dat ze weer helemaal de oude is!!

Jaa dat met de speen herken ik wel ja. Hier ook met tijden dat hij de speen ineens heel veel wil en er echt hard op zuigt. Dan krijg ik m bijna niet uit zijn mond hahaha! Van mij mag hij wel in om ff lekker te tuttelen. Dus met rustmomentjes. Ook als hij verdriet heeft als troost. Als hij gaat spelen, of als we gaan wandelen of iets dergelijks wil ik dat hij m uit doet. Meestal accepteert hij dat wel. 
    Haha, jazeker is dat bij ons ook met momenten dat hij zich niet of maar kort kan vermaken! Gelukkig gaat dat meestal goed, maar soms zitten er even periodes tussen, pfoeh! Hier kan hij ook echt zeuren om de tv ja! Ik ben over het algemeen helemaal niet zo streng wb de tv. Als ik merk dat hij even moet opladen, mag hij best even voor de tv met zijn speen en knuffel. Maar als hij gaat spelen, dan moet hij uit van mij. Hier ook vaak dat hij tijdens het spelen ineens naar de tv loopt en dat dat ding aan moet. Dat mag dan niet en dan is het huilen, schreeuwen en zich op de grond gooien hahaha! En hij heeft bij mij echt geen klagen hoor wb de tv! 
    Mijn zoontje wil heel graag naar buiten altijd, dus dat scheelt ook veel! Is iedere keer weer wat nieuws te ontdekken! Nu met die harde wind vind hij het geweldig om samen blaadjes omhoog te gooien!

KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Dochter erg aanhankelijk – te veel tv? #10293415 Quote

Mijn dochter is pas 12 maanden maar ook echt niet gediend van alleen gelaten worden. We hebben een open keuken maar daar staat een kattenbak omdat de kat sinds de komst van onze dochter ineens in een hoek ging plassen. Die kan niet weg, hebben we meerdere keren geprobeerd. Dus nu hebben we een hekje gezet zodat dochter niet zomaar de keuken in kan. Zodra ik ook maar 2 seconde weg loop voorbij het hek staat ze als een king kong aan dat hek te rammelen en huilen. Ik negeer het nu af en toe omdat ik vind dat ze moet leren zichzelf te vermaken. Hoe minder ik op haar reageer hoe sneller ze weer zelf gaat spelen. Soms wel extra stil, dan weet ik meteen dat ze ergend aan zit waar ze eigenlijk niet aan mag haha :p stiekem vind ik dat dan wel weer grappig.

Hahahahahaha!! 😂 heel herkenbaar van dat erg stil zijn! Ik weet dan hier ook dat het foute boel is 😂

meestal is het of de telefoon of de afstandsbediening die ik perongeluk heb laten slingeren 😜

KL-E
    Bijdrager
    In reactie op: Sprong 11?? 😬🙈😂 #10293258 Quote

Hahaha!! Wat een leuke topic! Ik herken zo wat je bedoeld!!

Hahaha dank je! Ik vind het altijd leuk om af en toe te op deze manier te delen! Ik schrijf graag en probeer het op een leuke en luchtige manier te brengen. Is ook echt als vermaak bedoeld 😄