Duffel

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: Tot welke leeftijd box? #10263723 Quote

Mijn zoontje is 12 maanden en speelt graag in de box. Hij heeft daar veel meer rust, gaat dan heerlijk een boekje liggen lezen. Op de grond wordt hij continu geprikkeld om iets te gaan doen. Ik laat hem dus nog even staan totdat hij er niet meer in wil

Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: Hoeveel flesvoeding 12 maanden? #10263722 Quote

Overigens zegt het CB bij mij dat hij 300 ml melkproducten per dag moet. En het liefst s avonds geen flesvoeding omdat het zoet is, en dus slecht voor de tandjes. Mijn zoontje krijgt dus 2 flesjes, in de ochtend en in de middag.

Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: Hoeveel flesvoeding 12 maanden? #10263721 Quote

Mijn zoontje is 12 maanden. Koemelk volstaat dan inderdaad, maar mijn zoontje moet daar een beetje aan wennen. Ik maak daarom 120 cc koemelk warm met 60 cc flesvoeding. Dan lust hij het prima. Koude koemelk vind hij nog maar niets. Misschien kun je eerst eens koude koemelk proberen, als dat niet lukt warm maken? Je kunt altijd nog gaan mengen zoals ik doe, als je kindje het niet lust.

Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 12 maanden hoeveel slaap? #10246717 Quote

Mijn zoontje is vandaag 11 maanden en doet nog 3 slaapjes, 2x anderhalf uur ongeveer en dan rond 4 uur nog een klein uur. Hij zal het wel nodig hebben. Wel onhandig met dingen plannen, want we zijn altijd aan het eten of slapen, haha

Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe snel zwanger van 2e kindje #10235649 Quote

Wij hebben de eerste gekregen via ivf. Het is dan ook helemaal niet vanzelfsprekend dat er een tweede kan komen, en weer opnieuw het traject in vind ik ook wel heftig. Wij weten dan ook nog niet zeker of we voor een tweede willen gaan.

Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: Fietsstoelje (voor) kleine baby #10234355 Quote

Wij hebben de urban iki gekregen en zijn daar heel tevreden mee! Kun je ze niet even testen in een fietsenwinkel in de buurt?

Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: LILLYDOO Luiers #10234353 Quote

Ik zou even een pak kopen in de supermarkt en dan je abo in laten gaan als de kleine er is. Ik heb er wel eens naar gekeken maar vind het echt heel duur. Daarom nu de Etos huismerk luiers, die vind ik heel fijn. In het begin wilde ik liever geen huismerk, dus had ik pampers. Daar kun je denk ik prima een (klein) pak van kopen?

In het begin gebruikte onze zoon ongeveer 8 luiers per dag. Maat 1 heeft hij best een tijd gebruikt, maar dat verschilt echt per baby. Sommigen zitten er 6 weken in, anderen maar 2. 

Duffel
    Bijdrager
    In reactie op: Eetschema baby 10 maanden #10233130 Quote

Onze zoon is 10 maanden en wij doen het zo:

7.30 fles 180+6

9.30 fruit

11.30 2 boterhammen met pindakaas, perenstroop of babyjam 

14.30 fles 180+6

18.00 warm eten + fles 120+4 (gaat niet altijd op)

Bij het eten drinkt hij water. In totaal ongeveer 1 beker per dag.