Meisjelief

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: Overtijd? #10238429 Quote

31 juli is mijn eisprong geweest. Logisch gezien zou ik dan rond 14 augustus ongesteld moeten zijn geworden. 

Bij mijn vorige cyclus had ik ook bijna 4 weken na mijn eisprong pas een positieve test. 

Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: Kraambezoekboek #10232281 Quote

Ik ken iemand die heeft een voorleesboek gekocht en daar iedereen een verhaaltje of gedichtje in/bij laten schrijven. Vond ik ook wel een leuk idee. 

Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232160 Quote

Ik heb ook rond de 13e mijn Nod. 

Dit is de 2de ronde. Bij 1ste ronde (een wonder bij PCOS) meteen zwanger, maar helaas na 6 weken een miskraam gekregen. 

Heb nu nog geen symptomen, waar ik de vorige keer wel last van had. Dus verwacht er niet teveel van. 

Iedereen suc6 en sterkte met geduld hebben 🙂

Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: App, agenda of uit je hoofd? #10231832 Quote

Ik gebruik ook Flo. Werkt erg fijn en overzichtelijk. En geen reclames 😊

Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: Pcos ervaringen #10210349 Quote

Heel veel suc6! Hoop dat het allemaal niet te lang hoeft te duren voor je ❤️

Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: Pcos ervaringen #10210092 Quote

Ik ben toen ik het te horen heb gekregen naar een acupuncturist gegaan en naar een hormoonadviseur (opgeleid door ralph moorman). 

Hier heb ik goede adviezen gekregen. Ik had eerst cyclussen van 100dagen. Nu na 7maanden zijn ze bijna normaal. Ik kreeg het advies om supplementen te gebruiken en wat voedingsadvies. 

Mogelijk kan dit jou helpen. Ook met het verwerken. Ik vond het namelijk ontzettend moeilijk en heb er echt door in een dipje gezeten. 

Deze maand gaan wij beginnen met ronde 1. Dus ik hoop dat het allemaal geholpen heeft. Ik sta er nu ook wel relaxter in. 

Heel veel suc6 

Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: BMI en pcos #10201344 Quote

Ik ben nu onder behandeling van een hormoonadviseur voor mijn pcos. Het lukt mij nog niet echt om af te vallen, maar krijg wel super goede tips. Ik smeer nu progesteron creme en gebruik supplementen, waardoor mijn pcos steeds beter onder controle lijkt. Mijn cyclussen zijn nu een stuk beter, ik voel tegewoordig mijn eisprong en zit beter in mijn vel. 

Misschien heb je er iets aan 😉

Meisjelief
    Bijdrager
    In reactie op: Pcos #10168696 Quote

Ik heb ook pcos. 

Ben naar alternatieve dietiste gegaan voor voedingsadvies. Probeer zoveel mogelijk natuurlijk te eten. Ook alle verzorgingsproducten die ik gebruik zijn op natuurlijke basis. En ik ben begonnen met accupunctuur. 

Hierdoor probeer ik mijn hormonen weer in het gareel te krijgen. Door dit alles gaat het wel steeds beter. Ik ben er nog niet, maar zit tenminste weer beter in mijn vel. 

Ik had op het begin echt het gevoel van schaamte en een teleurstelling in mijn vrouwelijkheid. Ik heb het lang voor mij gehouden. Nu vertel ik het iedereen die geïnteresseerd is. En dat lucht er op en hoor je meer verhalen van anderen. 

Sterkte <3