Cait

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Cait
    Bijdrager
    In reactie op: Baby vind badderen en douchen vreselijk #10287130 Quote

Mijn zoontje vond het de eerste maanden ook vreselijk om in bad te gaan. Nu is hij bijna 1 jaar en vind hij het heerlijk en erg leuk! Komt goed 😉

Cait
    Bijdrager
    In reactie op: Een verloren mama die dringend advies nodig heeft.. #10227585 Quote

Mijn mailadres is mdh02@yahoo.com 😉

Cait
    Bijdrager
    In reactie op: Een verloren mama die dringend advies nodig heeft.. #10227226 Quote

Hoi,

Ik herken je verhaal. Zit nu in precies dezelfde situatie. Mijn zoontje is iets jonger (6 maanden) Hij huilt/krijst ook vanaf het begin en heeft ook koemelkallergie en reflux. Als hij wakker is kan ik hem nooit even in de box leggen of op het speelkleed of hij begint gelijk te huilen en houd niet op. In de kinderwagen houd hij het ook niet lang uit. Zit nu ook in een postnatale depressie. Zou je het fijn vinden om contact te hebben? Je hoort vaak positieve verhalen om je heen en dat kan je onzeker maken en dan voel je je zo alleen. Het is al fijn als je zo nu en dan hoort dat je niet de enige moeder ben die elke dag in deze situatie zit. Ik hoor het wel of je het leuk/fijn vind 😉

Liefs 

Cait
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 maanden drinkt overdag ineens slecht #10224180 Quote

Mijn zoontje heeft dit ook gehad toen hij 4 maanden was. Hij is nu 5,5 maand en sinds een week of 2 drinkt hij zijn flessen weer leeg. Het kan inderdaad met het 4e sprongetje te maken hebben. Het slapen is nog niet als voorheen maar gaat wel weer beter gelukkig. 

Cait
    Bijdrager
    In reactie op: Drama met naar bed 4 maanden #10219888 Quote

Hoi,

Hier hetzelfde 😉 Tot 4 maanden sliep ons zoontje goed maar ineens van de een op andere dag was het drama. Inmiddels is hij 5 maanden en is het nog steeds dat hij lastig gaat slapen. We wiegen hem nu in slaap en zodra hij bijna slaapt leggen we hem in bed. De ene keer slaapt hij gelijk door maar het gebeurd vaker dat hij wakker wordt en we weer van voor af aan kunnen beginnen 😏. Dus misschien is het in slaap wiegen een idee?

Cait
    Bijdrager
    In reactie op: Baby bijna 4,5 maand #10216694 Quote

Hoi,

Mijn zoontje is volgende week 5 maanden en sliep tot 4 maanden ook goed en door ’s nachts. Meestal van 22.00 uur tot 6.00 uur. Maar bij ons is het ook sinds 2 weken dat hij slecht slaapt. Hij slaapt lastig in en hij wordt meerdere keren per nacht wakker. Ook de slaapjes overdag zijn ineens veel korter dan hiervoor. Wij geven nu 5×180 +6 per dag alleen met dit warme weer drinkt hij best weinig. Laat zeker 70 tot 90cc per fles staan. Zijn er meerdere kindjes die minder goed drinken met dit warme weer??

Cait
    Bijdrager
    In reactie op: weet het ff niet meer.. #10213935 Quote

Hier is het ook ff niet gezellig de laatste dagen. Hadden we eindelijk een ritme te pakken… Slaapt mijn zoontje nu slecht overdag (slaapjes van max 20 tot 45 min) en ’s avonds ging hij rond 21.00 naar bed en nu is het een heel karwei om hem eindelijk in slaap te krijgen en wordt hij meerdere keren per nacht wakker. En overdag is hij heel snel uit zijn doen. Veel huilen dus 😏 

Cait
    Bijdrager
    In reactie op: Extra grote luiertas #10203622 Quote

Het is de Camama van Kipling