Gebruiker10095254

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: borstvoeding cold turkey #10296054 Quote

thx!

en hoe troost je dan?

in bed? en dan geruststellen?  of pakte je haar wel op om te troosten? 

In reactie op: Weerstand baby #10294653 Quote

mijn zoon is ook heel vaak verkouden geweest zijn 1e jaar.

maar tel maar uit: ze zijn zo idd 10x per jaar verkouden, wat 3 weken mag duren. Dan nog een andere (kinder) ziekte eroverheen, buikgriep, je bent zo een jaar voorbij. 

hij wordt zondag 1, ik hoop dat wij het ergste gehad hebben. 

Mijn dochter was het 1e jaar bijna niet ziek, maar kreeg ik de volle laag tussen de 1 en 2 jaar terwijl ik zwanger was en beviel van haar broertje😪. 

Kan je niet een keertje extra naar het consultatiebureau? inloopuurtje? misschien dat de jeugdarts je daar gerust kan stellen of jou beter uit kunt leggen hoe het werkt bij de kleintjes, en wat je wel of niet kan doen 

succes! het wordt beter😘

In reactie op: Snachts elke 3 uur drinken #10294215 Quote

mijn zoon is bijna 1.. en komt ook on de 3 uur. (bv)

ik heb t maar geaccepteerd aangezien hij geen of drinkt dus er nu ook geen oplossing is.

vaak is er ook wel wat. bijvoorbeeld veel verkouden..  zere keel, slaapregressie, nu weer een tandje.

ik heb ook een peuter van 2 en ik snap je helemaal met je geduld.. maar het accepteren dat t is zoals t is helpt heel erg. en tja soms ben ik kortaf maar dan moeten ze zelf maar eens een jaar lang 3/4x per nacht je bed uit. 

In reactie op: Baby 9 mnd wil niet slapen en huilt veel #10293661 Quote

het kan zijn dat ze in een slaapregressie zit.

het ene kind is hier gevoeliger voor dan de ander.

onze dochter had er niet zo’n last van , maar onze zoon is hier heel gevoelig voor. vermoeiend voor jezelf maar ook zeker voor de kleine.

slaapregressie kan zo ook ineens weer overgaan. 

succes! en veel knuffelen 

In reactie op: HELP! Rode en pijnlijke billen! #10293081 Quote

het nadeel idd van sudocreme en zinkzalf is het aanbrengen, een dunne laag werkt t beste.

maar vind het zelf gewoon viezig ofzo haha sudocreme, de geur 😝.

bepanthen hoeft ook niet dik maar is makkelijk smeerbaar en niet zo vettig.

hahah reclame hiero, verkoop niks hoor. maar ik heb t idee dat niet iedereen bekent is met het product. 

In reactie op: HELP! Rode en pijnlijke billen! #10293078 Quote

hier werkt voor beide kids bepanthen erg goed!! nooit erg rode billen.

zeker als je bv lekker in badje hebt gedaan goed drogen (deppen, dat doet minder pijn), even laten luchten en dan bepanthen erop en luier om en hele nacht lekker in laten trekken.

succes!

In reactie op: Salami #10291490 Quote

ik heb dat soort vleeswaren gewoon gegeten bij beide zwangerschappen. alleen geen filet american/ossenworst enz..

In reactie op: Paar keer wakker baby 6 maanden #10289337 Quote

🙋‍♀️

over 3 weken wordt mijn kleine grote man 1 jaar!!

kwam tot 11 maanden zo’n 3x per nacht (borstvoeding) 

nu 1x savonds 22u en dan 1x snachts. 

nog een kleine meid van bijna 2.5. Zij sliep met 6 weken door 🤦‍♀️🤷‍♀️. Dezelfde genen en aanpak.. (ook borstvoeding)..  andere uitkomst. 

wat doe je eraan?

ja tuurlijk moet ik hem niet de borst aanbieden.. en andere manier troosten.  misschien.. maar ik wil gewoon dat ie snel in slaap valt en zijn zus niet wakker krijst. het gaat beter, dus komt vast wel een keer goed.

oja.. fles(voeding) accepteert ie niet en hij eet ook geen groenten. Bij de eerste zou ik mij zo’n zorgen maken, maar bij de tweede.. zo veel makkelijker voor jezelf.  

alle moeder doen het goed!! op hun eigen manier🥰🥰😘😘