Carly

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Carly
    Bijdrager
    In reactie op: NOD juni #10324575 Quote

Thanks Daani en Sylverstertje! 😊

En wat die prestatiedruk herken ik wel hoor. Mijn vriend zei eerst heel stoer “dat overkomt mij niet”. Totdat we de eerste keer seks hadden na een positieve ovulatietest. Toen werkte alles ineens een stuk minder dan de bedoeling was haha. We konden er wel om lachen achteraf. 😉 

Carly
    Bijdrager
    In reactie op: NOD juni #10324450 Quote

Laat ik me hier ook maar weer eens voorzichtig aanmelden. 12 maart een positieve test in handen gehad. Helaas draaide dit uit op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben eind maart met spoed geopereerd waarbij mijn linker eileider is verwijderd.

We zijn op dit moment niet heel druk aan het proberen zwanger te worden door alle stress (en verdriet) dat we hebben gehad. Maar ik merk zelf dat ik er wel weer klaar voor ben. Maar zoals ik al zei we zijn er niet erg op gefocust. 

8 juni zou ik weer ongesteld moeten worden dus we gaan het zien. Het wordt ons eerste kindje en vorige keer waren we na de eerste ronde zwanger. Nu dus weer soort van ronde 1 denk ik. 😊

Gefeliciteerd! 🙂

Morgen nog een keer testen. De ene test is gevoeliger dan de ander. Vals positief testen is volgens mij niet echt mogelijk (mits je binnen de afleestijd checkt). Ik had ook verschillende testen waarbij de een pas dagen later een streepje gaf. 

Carly
    Bijdrager
    In reactie op: Early test kruidvat #10303276 Quote

Zo was die van mij ook vorige week, hartstikke zwanger. Gefeliciteerd! 🙂

Carly
    Bijdrager
    In reactie op: November 2020 #10301799 Quote

Hey meiden, allereest wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap! Ik wil me hier ook graag melden. Net als hetmeisje had ik donderdag een positieve test in handen op de dag van mijn NOD. Dit betekent dat het gelijk de eerste ronde raak is en het wordt ons eerste kindje. Super spannend allemaal dus. De afgelopen dagen lopen de testen mooi op. Volgens berekeningen ben ik 15 november uitgerekend. 

Qua symptomen valt t allemaal nog wel mee. Ik heb wat gespannen borsten en gister werd ik in de middag een beetje misselijk. Benieuwd wat de komende tijd gaat brengen. 

Maandag ga ik de verloskundige bellen. Daarnaast doe ik mee aan een groot onderzoek in Rotterdam (Generation R) waarbij ik week 7, 9, 11 en 30 allerlei onderzoeken én 3d echo’s krijg in het Sophia kinderziekenhuis. Mijn eerste afspraak hiervoor staat op 7 april. 

Carly
    Bijdrager
    In reactie op: te korte luteale fase #10301522 Quote

Woohoooo zo blij! 🙂

Carly
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10301312 Quote

Thanks EllieVb en Lott. Verder nog weinig nieuws. Behalve dat ik gister heel de dag bang was alsnog ongesteld te worden en dat ik nu net roze afscheiding had met afvegen en ik bijna een hartverzakking kreeg. Maar schijnt normaal te zijn? 

Maar bij jou klinkt het ook wel veelbelovend inderdaad EllieVb! We blijven duimen. Wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen zeg. 

FleurBo, duurt lang dat wachten. Hopelijk wordt de test alsnog positief. Ik duim ook nog steeds voor je! 

hetmeisje super fijn dat CB ook zwanger aangeeft! Het gevoel het nog niet helemaal te kunnen geloven herken ik heel goed. Zeker na die roze afscheiding en ik het idee heb dat mijn menstruatie elk moment kan losbarsten.

En Lott jij veel plezier met baby’s maken deze week! 😉