MamaAkie

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MamaAkie
    Bijdrager
    In reactie op: Snachts elke 3 uur drinken #10294157 Quote

Als ze echt drinkt zou ik er niet aan ‘sleutelen’. Als het meer tutten is zou ik proberen echt te laten drinken. Als drinken een kwartier duurt en je pink 3 kwartier zou ik het drinken maar zo laten.  Het wordt vanzelf wel beter. Hier 1 van 3 maanden die ook meestal elke 3 uur komt. Kijk ook uit naar de nachten dat je weer langer kan slapen. 
    overstappen op kv gaat ws niet helpen. Zelf meegemaakt en ook mensen om me heen. 

MamaAkie
    Bijdrager
    In reactie op: Tips bij fles weigeren #10291726 Quote

Als ze af en toe een paar slokken neemt zou je denken dat ze het wel snapt iig. Gebruik je verse melk? 
    Verder helaas geen tips😰 heb hetzelfde met mijn zoontje van bijna 3 maanden. Die deed het eerst wel en opeens niet meer. Zo frustrerend, sterkte!! 
    Soms schijnt preverbale logopedie te kunnen helpen heb ik gelezen. Ik denk dat wij snel met een beker gaan oefenen. En misschien beetje verdikken en/of met een lepelfles gaan geven. 

MamaAkie
    Bijdrager
    In reactie op: Ritme vinden #10287073 Quote

Hier 10 weken en ook zo. Laat tussen de 2 en 3 uur tussen voedingen. Ga na een uur goed letten op slaapsignalen en dan naar bed. Langer dan 45 min slapen lukt vaak nog niet. Als hij dan nog moe is doe ik hem in de draagzak om verder te slapen. Wanneer hij in de maxi cosi bijv in slaap valt onderweg is het wel langer dan 45 min. Ze gaan als het goed is vanzelf langere slaapjes maken als je je volgorde blijft volhouden. 

MamaAkie
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring strippen #10250252 Quote

Bij mijn dochter gestript met 40 weken precies die avond braken Mn vliezen en de volgende dag 13.10 is ze geboren. Denk dat het wel daardoor is versneld.

MamaAkie
    Bijdrager
    In reactie op: Pijn tijdens slapen #10242199 Quote

Had ik ook, ik heb een dekmatras op Mn bed gelegd van traagschuim. Dat werkt bij mij. En ik heb oefeningen van de fysio voor rug/been- en heupspieren. Nog meer klachten namelijk aan rug en been(zenuw bekneld). En met een tennisballetje triggepoint masseren in heup en bil.