Bo-Belle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Gonal F + Ovitrelle #10306063 Quote

Die van 6 mei is dan je termijnecho Lisette 🙂

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Gonal F + Ovitrelle #10306049 Quote

hey Charlotte, wat fijn dat je er met zo’n mindset in kan! Ik hoop met je mee op een natuurlijk wonder hoor! Zou toch wat zijn zeg 🙂 

Lisette wat lekker dat je niet misselijk bent 🙂 wanneer heb jij nu een eerste echo? Doen ze dat nog een beetje vroeg omdat je via een traject zwanger bent geworden (ik mocht met 6.4 al) of moet je nu wachten tot de termijnecho (rond de 11/12 weken)? 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: 1e zwangerschap, heel spannend #10305995 Quote

Hey Nansie, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Onwerkelijk hè, als het dan eindelijk zo ver is? super balen dat je straks alleen naar de eerste echo moet, mag je dan bijvoorbeeld wel videobellen? Wij gaan richting de 20 weken echo (over 5 weken) en die moet zeer waarschijnlijk ook alleen, maar dan mag je dus wel videobellen. Normaal natuurlijk niet, maar zo is je partner er toch een beetje bij. 

Ik was ook super onzeker in het begin. Jeetje, se de weken leken voorbij te kruipen! En ondanks een goede echo met kloppend hartje op 6.4 (wij zijn via iui zwanger geworden, dan krijg je vroeg een check of t goed zit) ben ik tot de termijnecho wel terughoudend geweest. 

Tuurlijk ook blij 😉 maar het moest gewoon echt even inzinken bij me! Want aan de ene kant had ik wel het idee dat het gewoon goed ging. Maar er gebeurt en veranderd zoveel dat ik mezelf gewoon niet echt kon bijbenen haha. 

Echt tips heb ik niet voor je.. sorry haha!

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: September 2020 ❤ #10305982 Quote

Yes, de babywatcher is écht een aanrader! Het is zo’n mooi begin van de dag om even samen naar die kleine springboon te kijken. Vandaag is de laatste dag en we gaan het wel missen haha. 

Maar mijn zusje en schoonmoeder hebben zo ook even mee kunnen kijken (videobellen) en we hebben zelf ook filmpjes gemaakt. Echt heel waardevol! 

Qua babykamer… wij krijgen de oude logeer babykamer van mijn neefjes en nichtjes. Die staat bij mijn ouders, we kunnen hem nu alleen even niet ophalen haha. Ben vandaag 15.1 en merk dat het begint te kriebelen, al is er nog tijd zat. Wij maken er eigenlijk ook niet echt een festijn van, gewoon, meubeltjes erin, beetje aankleden en klaar 🙂 (witte kamer, schuin dak met balken). 

Ik wil wèl heel graag een kinderwagen kopen merk ik. Maar daarvoor wil ik eerst weten welke lekker loopt maar ik ga toch maar even niet naar een babypark. Krijg daar stiekem stress van, idioot haha, dus dat probeer ik ook maar naast me neer te leggen. Het loopt zoals het loopt. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10305977 Quote

Hey Mandareintje wat goed om weer even van je te horen zeg! Wel heftig dat jullie nog veel meer ‘in de weg zit’ naast die bijzondere translocatie..

Ik hoop voor jou, maar ook alle anderen die hier nu on hold staan door corona, dat het gewone leven snel weer begint! Het stelt je geduld behoorlijk op de proef, en dat was nou precies waar iedereen hier al zo ongewild ervaren in is.. 

Elsiejoy gefeliciteerd met je zoon! Klinkt als een hele heftige bevalling zeg, maar wat mooi dat ie er nu gezond en wel is! <3 

Chacha lief dat je het vraagt, hier is alles goed! Omdat alle niet nodige echo’s geannuleerd worden heb ik een baby watcher gehuurd, zo hebben we toch weer even kunnen spieken of alles wel ok is daarbinnen. En door de combi beeld en gevoel, weet ik nu dus precies wanneer ik de baby voel. Een hele geruststelling. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: September 2020 ❤ #10305292 Quote

Hahah no worries! Ik snap het 🙂  Ik vind het echt super leuk en zou het je ook echt aanraden! Wel wat meer tussen je 12 en 20 weken echo in denk ik. Anders moet je alsnog zo lang wachten 😉  Wij hebben de baby echt zo gevonden, je kan ook echt duidelijk de bewegingen zien. Heerlijk! Het beeld is wel wat waziger dan normaal maar dat is logisch.

Wij hebben nu 3x gekeken en ook steeds het hartje zien kloppen, maar bij ons is de boon zo levendig dat we ons daar geen zorgen over maken 😉  Hoewel je snel je baby vindt is het soms wel moeilijk om het goed te kunnen zien wat je nou precies heb gevonden, tegen welk stukje baby je aankijkt zeg maar haha. Maar dat is vooral handig worden met dat apparaat, wat gebeurt er als je een bepaalde beweging maakt etc. Als je nu een voetje ziet, hoe moet je dan draaien om de hele baby in beeld te krijgen? 

Je kan de echo’s opslaan, maar dat is steeds maar een minuutje van elke sessie geloof ik. Dus wij nemen soms gewoon ook met de telefoon erbij op 🙂 Ik heb een fotootje erbij gedaan, met mijn telefoon van het laptopscherm genomen. Dan weet je een beetje de kwaliteit die je kan verwachten. 

Ik had gehoopt stiekem het geslacht te kunnen ontdekken, maar dat gaat wel heel moeilijk worden hahaha. Wie weet denk ik daar aan het eind van de periode anders over en ben ik een pro geworden, maar gericht opzoek gaan naar een beeld tussen de beentjes.. weet niet of me dat gaat lukken!

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: September 2020 ❤ #10305117 Quote

Hahaha ik zie het aan de naam 18september 🙂 Zo leuk! Ja die geld zorgen zijn verschrikkelijk.. maar wat we kunnen doen, doen we en tja we zien wel hoe het loopt uiteindelijk. 

Ik zat vooral daarom enorm te twijfelen, maar uiteindelijk hebben we de helft cadeaugekregen. Dus toen was ik toch snel om haha! 

Hij is vandaag binnen gekomen, heb zelf nog een oude windows laptop die ik als TV gebruik. Nou, die liep dus compleet vast vandaag. Ben een uur bezig geweest op te schonen en uiteindelijk deed de software van de babywatcher het nog steeds niet. Liep steeds vast waardoor er zo 4 echo’s (3 oefen en 1 gewone) wegliepen. 

Gelukkig kan je met babywatcher appen en ze reageren super snel en meedenkend. Ik heb de oude software gedownload en dat ging wel goed! Ze hebben ook meteen de verloren echo’s weer terug gezet + wat extra. 

Dus we hebben vandaag even kunnen gluren 🙂 En: die oefenecho’s heb je wel nodig hoor haha. We hadden de kleine boon al snel gevonden, maar die lag geen seconde stil! Dus lastig om na dat gewiebel weer opnieuw te vinden + ik moest steeds lachen. Maar ach, we hebben onze springboon weer even in actie gezien en dat was het belangrijkste! 

We hebben hem dus pas net in gebruik, maar ik zou hem wel aanraden! Zeker nu de pretecho’s voorlopig van de baan zijn. De illusie dat ik een goede foto zou kunnen maken voor de NUB theorie heb ik wel meteen verbannen haha. Je ziet echt wel prima hoor, maar wel andere kwaliteit dan bij de echoscopist (logisch!). 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10304844 Quote

Wat naar zeg Wilkindje 🙁 Lijkt me echt geen leuk bericht inderdaad en een heel ellendig idee. Ik ga ook geen opbeurende dingen zeggen, zou ook even echt niet weten wat… wees vandaag maar heel goed boos en verdrietig! Nog een keer een dikke digitale knuffel <3