Bo-Belle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Haha geeft niet 😉 bij ons gelukt dus inderdaad, na de eerste iui! Super fijn, het was evengoed een laaaaaange weg maar voel me alsnog een geluksvogel dat dit wel in 1x raak was!

Ik ben 7.5 nu, een week geleden de eerste echo met kloppend hartje gehad. Super pril nog dus we kijken ontzettend uit naar de volgende echo, die duurt nog 2 weken… dan kunnen we al veel meer zien! 

En, natuurlijk kan het 2 kanten op. Maar met een beetje spotting zou ik nog niet van het ergste uitgaan hoor. Vooralsnog ben je (pril)zwanger! En spannend blijft het toch. Ik heb zoveel voorbij zien komen de laatste jaren dat ik mezelf er af en toe aan moet herinneren dat het ook gewoon wèl goed kan gaan 😉

Gefeliciteerd, dat is inderdaad een zeer duidelijke positieve test! Bloedverlies is schrikken, en ben zelf alleen bruin bloed verloren met 6 weken, maar kan er wel bij horen. Je baarmoeder is beter doorbloed en zeker met naar de wc gaan of niezen kan je minimaal bloed verliezen. Zeker als je er verder geen heftige krampen bij hebt is het niks om je druk om te maken hoor 🙂 wanneer heb je de afspraak bij de vk?

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: September 2020 ❤ #10290689 Quote

Jaetje, hoe is je echo gegaan maandag? Ik heb hiervoor waarschijnlijk ook 3x een vroege miskraam gehad, alsin: wel een positieve test maar dan op of vlak na nod alsnog ongesteld geworden. Zo snel dat ik het voor mezelf meer als gewone menstruatie zag. De laatste keer was inmiddels alweer bijna een jaar geleden in mei. Anyways, fijn dat we nu alweer een stuk langer onderweg zijn! Ik ben nu 7.5 (vorige week de eerste echo gehad met kloppend hartje!) en nu nog 2 weken wachten tot de volgende echo.. duurt lang haha! 

runbabyrun jeetje wat klinkt dat nog ver, de 21e! Natuurlijk een hele normale termijn om een eerste echo te krijgen, maar manmanman ik zou elke dag wel even willen kijken haha 🙂 Hier doe ik ook mee aan moeders voor moeders, toen ze dat witte cape-je gaf dacht ik echt ‘te bizar voor woorden dat hier straks ónze baby in ligt’ heb er nog amper een beeld bij haha! 

985 herkenbaar! Ik ben mezelf ook nog echt aan het beschermen, moet mezelf er eerder aan herinneren dat het ook gewoon wél goed kan gaan allemaal. We hebben er zo lang op moeten wachten dat ik nu wel een beetje een buffer inbouw voor als het niet goed gaat. Niet dat het dan niet alsnog verschrikkelijk is. Maar je moet wat hè 🙂 

Qua kwaaltjes, ik ben deze week wel weer oké maar de 1.5e week hiervoor echt heeeel misselijk. Maar misschien omdat ik toen ook nog te eigenwijs was en te vaak, te laat begon met eten en dus hartstikke misselijk werd. Zodra ik die hongerknoop voel ben ik eigenlijk al te laat. Maar het vergt gewoon een beetje aanpassing om voor die tijd al te gaan eten, terwijl ik helemaal geen zin in eten heb. Ik eet ’s avonds dus ook een stuk minder, ook omdat ik overdag al meer kleine beetjes eet en opeens zit ik vol. Als ik dan stug blijf doorhappen eindig ik op de wc 😉 

Mijn borsten zijn gelukkig genormaliseerd, die zijn al groot vanzichzelf en was even bang dat ze tegen mn kin aan zouden groeien. Eigenlijk alleen nog gevoelig als ik erop lig, en mijn tepels! Als ik uit de douche kom en mijn handdoek komt er tegenaan… aiii 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen iui traject #10290685 Quote

Alias de echo was goed! 🙂 we zagen een heel klein vlekje maar mèt kloppend hartje. Echt magisch! Nu nog 2 weken wachten tot een volgende echo, bij de vk en toevallig een dag later bij de fertiliteitsarts. Als die echo goed is nemen we definitief afscheid van het ziekenhuis en doorlopen we verder een normaal traject. 

Irene ik kreeg geen echo voor de IUI, omdat die dan net was gesprongen of net zou gaan springen. Ik spoot trouwens ovitrelle (ik zie veel pregnyl hier!) en dat moest ik donderdag om 07.00 inspuiten en vrijdag om 12.00 had ik de IUI. Heb je de IUI al gehad? Hoe ging het? 🙂 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Wordt deze naam lastig voor het kind? #10289622 Quote

Nou ik denk inderdaad ook zeker niet dat hij ermee gepest gaat worden hoor haha. Al weet je het natuurlijk nooit want je kan werkelijk waar met alles gepest worden. Anyways, ik zou het ook als Jimi schrijven als jullie dat het mooist vinden! Vind het een stoere naam. 

En volgens mij moet je tegenwoordig bijna alles wel spellen, want je kan een roos hebben maar ook een rose bijvoorbeeld 🙂 

Dat is inderdaad wel gek zeg.. zijn alle testen (van dezelfde dag) met dezelfde urine getest? Ik duim voor je dat ze allebei lekker gaan oplopen 🙂 Spannend hoor! 

Ik zou zeggen, wacht inderdaad tot maandag.. Maar dat was bij mij altijd tegen dovemansoren gezegd 😉 Vond het magisch om te testen…

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen iui traject #10289175 Quote

Haha nee pas net Irene! Iets meer als 6 weken nu 😉 ja ik vond dat ook even een spannende planning. Mijn laatste menstruatie begon op 15 dec. En ik heb maar 1 follikelmeting gehad tussendoor ivm de feestdagen. 

Ik begon met 50eh gonal f, maar die deed eigenlijk niet zoveel. Er groeide maar 1 eitje. De gyn zei dat ze als de timing anders was geweest de dosis zou hebben verhoogd en extra echo’s zo hebben ingepland, maar door de kerst ging dat niet. Nouja achteraf dus ook niet nodig geweest 🙂 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Mee kijken #10289166 Quote

Ik zie m ook 🙂 ik denk gefeliciteerd!

deze testen begonnen bij mij ook zo licht en vond ik na een half uurtje opdrogen sowieso een stuk duidelijker. Maar ik zou inderdaad morgen of overmorgen nog een testje doen 🙂