Bo-Belle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Zijn er tuurders in de zaal? #10205281 Quote

Pfff hahaha ik dacht het een keer goed te hebben gedaan! En toen was ik ineens uitgelogd. Nouja nu ik ze zo groot op mijn laptop zie twijfel ik sowieso maar ik zet ze toch maar neer. Lekker tijdverdrijf denk ik dan maar 😉 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Ineens doorzichtige afscheiding dag voor NOD? #10204987 Quote

Oh! Dan maak je jezelf het wel spannend zeg 🙂 dus vandaag je nod en dan zondag testen?

Mijn nod is pas de 31e dus ik moet sowieso nog even wachten. Moest gister met paardrijden echt even stoppen vanwege de buikpijn, leek wel of ik hartstikke ongesteld werd ineens. En ja dat zou iets kunnen zijn maar ook helemaal niks haha. En aangezien ik elke maand wel wat voel probeer ik er niet al te veel bij stil te staan.. 

Maar ben ook wel wakker geworden met buikpijn dus misschien zijn het wel gewoon mijn darmen 😉 we gaan ’t zien. Normaal kan ik tussen ovu en nod amper naar de wc (tmi, sorry haha) dus dit zou wel een opluchting zijn :p

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Ineens doorzichtige afscheiding dag voor NOD? #10204984 Quote

Nope, hier nooit gehad 🙂 en nooit zwanger geweest dus wellicht positief haha. Wel soms een paar dagen na nod meer slijm, maar ik ben rond een dag of 5 voor nod altijd erg droog totaan nod.

Heb je al een testje gedaan? 1 dag voor nod zou ik me niet kunnen beheersen hoor haha

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Veel plassen #10204983 Quote

Nou ik heb wel altijd een dag of 4 naar de ovulatie alsnog een flinke steek. Want die heb ik al een paar keer verkeerd aangezien voor innesteling 😉 maar dit is weer nieuw. Maar goed, ik heb elke maand wel iets nieuws dus wil er niet al te veel bij stilstaan. Alleen je hoofd gaat zo moeilijk uit.

Het is ook echt gemeen dat in dit geval er te veel overnadenken juist tegen je werkt in plaats van dat het een paar zaadjes zou motiveren sneller te zwemmen :p 

Dus we wachten rustig af. Ik ga wel iets eerder testen, want ik vlieg de 31e naar Spanje. En ik ben sowieso een absurde tester maar goed haha. Komende week duimen draaien! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Veel plassen #10204947 Quote

Hey mijn nod is ook de 31e, spannend 🙂

Veel plassen kan inderdaad in het begin van de hormonen komen, dus ik duim met je mee hoor!

Ik vertrouw mijn lijf voor geen meter meer. Vorige maand werd ik 1 nacht wakker van de pijn in mijn borsten, toen dacht ik “wow dit kan ik mezelf niet aangepraat hebben toch?!” maarja hoeft natuurlijk nog steeds geen zak te betekenen 😉

Nu was ik net aan het paardrijden en ben gewoon halverwege even gestopt vanwege heftige buikpijn. Voelde eerlijk gezegd alsof ik ineens ongesteld werd maar na een paar minuten trok ’t weer weg. Ik ga er maar vanuit dat dit ook niks was. Want het kan nou eenmaal echt ALLE kanten uit.. Maar toch vind ik het stiekem spannend 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Krampen en lage rugpijn #10204840 Quote

Hè wat balen zeg!

Ben je sowieso al eens bij de huisarts geweest? Wij zijn een maand of 2 geleden gegaan en meteen een verwijzing gekregen voor spermaonderzoek (de eerste x was de kwaliteit niet goed, de 2e keer wel > eindconclusie is goed genoeg om hiermee kinderen te kunnen krijgen). Dat was echt een ontzettende opluchting!

En als ik met de zomer (eind juli) nog niet zwanger ben geworden verwijzen ze me door naar de gyneacoloog. 

Dat geeft me toch wel een soort van rust. Want ook ik maak me vaak zat helemaal gek met ‘klachtjes’. En die lijken elke maand net iets van elkaar te verschillen waardoor ik dan denk “ja maar dit keer is het toch echt anders… dus misschien?” en dan ben je dus gewoon weer jezelf voor de gek aan het houden 😐 

Ik hoop in ieder geval dat het snel raak is voor je! En als je nog niet bent geweest kan ik een gesprekje bij de huisarts echt aanraden. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Wel of niet ? #10204727 Quote

Dan kan het prima kloppen dat de CB nog niet reageerd maar de andere testen wel 🙂 Dus (i.v.m. dat je nog voor nod zit) nogmaals voorzichtig gefeliciteerd van mij hoor! 😀

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Wel of niet ? #10204720 Quote

Hi Mienmien, vervelend is dat zeg! Maarrrr een digitale clear blue heeft meer hcg nodig, veel meer dan bijvoorbeeld de kruidvat 2v5 en dus waarschijnlijk ook meer dan die van de action. Ik zou zeggen: gefeliciteerd! Want die streepjes komen er niet voor niks 🙂 

Wanneer zou je nod zijn geweest?