Bo-Belle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: 6 dagen overtijd. Test 3x negatief #10179052 Quote

Nope, ik heb wel een paar keer positieve testen gehad en toch ongesteld geworden 😉 vroege miskraam is het dan…

De kruidvat early zijn minder gevoelig dan de gewone kruidvat testen, die van 2 voor 5 euro. Je zou daar nog even mee kunnen testen.

En of ’t kwaad kan, ik denk dat de ha (of de assistente) daar meer van weet. Maar er is in ieder geval geen bloedband. Maar zelf denk ik dat sommige stoffen er toch misschien wel terecht komen. Maarja wie ben ik haha, in ieder geval geen dokter 🙂 

Dus zolang je van hun een go hebt kan je er maar het beste op vertrouwen 🙂 je zal die medicijnen natuurlijk ook niet voor niks slikken!

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: 6 dagen overtijd. Test 3x negatief #10179047 Quote

Ja wat rot zeg! Maar de huisarts zei dus ook dat je nog wel de medicijnen kon slikken? Tja.. De eerste 6 weken is er nog geen bloedband (dan is de placenta er nog niet) maar toch…

En wat betreft de streep dat klopt inderdaad, een streep is een streep als die binnen de afleestijd is verschenen. Jammer dat ie al weg is haha. Heb je met dezelfde testen getest of heb je ook andere merken gebruikt?Niet elke test is even gevoelig namelijk. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10179013 Quote

Ik was dus ook aan de prikpil en ben in juli 2017 hiermee gestopt.

Heb het idee dat je toch minder snel zwanger raakt na de prikpil dan na een andere pil. Tenminste, als ik kijk naar mijn omgeving. Ken alleen verder niemand die ook de prikpil had maar iedereen die aan de gewone pil zat was super rap zwanger. Variërend van de eerste poging tot binnen een half jaar.

Hoop natuurlijk dat jullie minder lang hoeven te wachten! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: 6 dagen overtijd. Test 3x negatief #10179010 Quote

Hi Sofie, wat vervelend die onzekerheid in combinatie met medicijnen!

Heb je normaal een regelmatige cyclus en/of recent gestopt met de pil?

Vrees dat er inderdaad niet meer op zit dan het even af te wachten… Sommigen testen vroeg positief, sommige laat en soms is er ineens een langere cyclus..

Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Wanneer ga je weer testen? 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Maart 2019 #10178964 Quote

Yesss hopsasaa!! Gefeliciteerd! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Maart 2019 #10178928 Quote

BenB voel je dat normaal ook een hele week aankomen? Die buikpijn kan natuurlijk ook juist een positief teken zijn.. Zeker in combinatie met je borsten.. Wat spannend! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Wie helpt me realistisch te worden? Wachten op NOD #10178922 Quote

Wauw juneM! Hoeveel dpo zit je nu? Alvast voorzichtig gefeliciteerd! 🙂 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Maart 2019 #10178921 Quote

WOW danemelle wat een beheersing haha! En spannend, ik duim mee voor je.

BenB wat jammer zeg.. We zijn nog niet op je nod toch? En die bultjes op je tepels?

Mijn nod is morgen, en was eigenlijk vanaf de eisprong overtuigd dat het deze ronde gewoon niet gelukt was. We zijn er natuurlijk nog niet maar toch wel tegenstrijdige signalen.

Normaal zwellen mijn borsten op en doen ze zo’n pijn dat ik ze moet vasthouden als ik een trap af ga, maar nu deden alleen mijn tepels zeer. Ze zijn nog wel zwaar maar niet zo groot als normaal. En ook niet echt veel pijn in m’n tepels meer. 

Gister (12 dpo) een paar heel venijnige steken in / bij de baarmoeder. En de rest van de avond bleef dat gebied gevoelig. Normaal word ik plotseling midden in de nacht (heel heftig) ongesteld, dus had dat na die steken vannacht eigenlijk verwacht. Maar nog niks. 

Dus nouja, kan nog steeds alle kanten op eigenlijk haha. Maar ik heb toch ook ineens een sprankje hoop. Ondanks dat ik nog niet positief heb getest. Morgen dus maar even afwachten!