Bo-Belle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Wie helpt me realistisch te worden? Wachten op NOD #10177728 Quote

Hey JuneM, allereerst wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Lijkt me verschrikkelijk die ommedraai van zo vrolijk naar verdrietig. 

Ik ga mee met de post van Hin 😉 Het kan vanalles betekenen maar het hoeft niet…

Maar wat ik mezelf vandaag bedacht.. ik kan mezelf mentaal elke maand dus van alles laten geloven én laten voelen. Steekjes, plopjes, krampjes.. 

Dus nu besloten dat ik die mentale power ga aanwenden om er relaxt mee om te gaan. Als ik mezelf elke keer weer kan overtuigen zwanger te zijn, moet ik mezelf ook kunnen overtuigen een chillpil te nemen 😉 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen? #10177476 Quote

Hè wat balen zeg AlicevanD! 

Hoop dat het snel raak is voor je in een volgende ronde! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen? #10177438 Quote

Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik waarschijnlijk vanavond getest, en als die dan negatief was had ik morgenochtend nog een keer gestest ‘want ja, je weet t niet zeker want je hebt geen ochtendurine gebruikt’. 

Dat zegt wel genoeg over mijn test-idioterie hè? 😉 

En ik probeer mezelf echt te beheersen hoor maar ja. Ik las hier laatst ergens, weet niet meer in welk bericht ‘als iemand me zou zeggen dat het nu 6 maanden duurt, maar dan is het echt raak, zou ik daar zó blij mee zijn’ en dat is precies wat het is haha. Maar zo werkt het nou eenmaal niet. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen? #10177429 Quote

AlicevanD wat fijn nog geen ongesteldheid!
    Ik zou nu heel verantwoord kunnen zeggen ‘wacht tot morgen en test met ochtendurine’. Maar ik ben zelf echt een idiote tester haha, denk dat ik het zelf niet zou kunnen uithouden. Laat in ieder geval even weten wat de uitslag was, vanavond danwel morgen 😉 

BenB klinkt hoopvol! Wat duurt het dan nog lang hè voor het de 16e is.  En ja geen pijnlijke borsten zou inderdaad positief kunnen zijn, maar mijn lijf haalt elke maand wel een truucje uit. Ik voel elke maand iets nieuws. Of dus ineens niet 😉 Zo bizar wat je dus blijkbaar met je hoofd allemaal kan doen. 

Hopsasaa ik duim mee! Spannend hoor!

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen? #10177308 Quote

Hè balen zeg xxnellekexx!

Mijn nod is ergens tussen 11 en 14 maart. Dus hier nog geen uitsluitsel. 

Ook als ik uit zou gaan van 14 maart had ik nu al wel zere borsten verwacht. Dat heb ik eigenlijk elke maand een week voor ik ongesteld wordt een dag of 2 – 3. Zo erg dat ik ze vast moet houden met traplopen :’) 

Nu doen alleen mijn tepels een beetje pijn. Maar goed. Ik wacht maar af. Ik verzin en voel elke maand wel iets anders wat me overtuigd zwanger te zijn en ben het toch echt nog steeds niet. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen? #10176901 Quote

Ik wil nu (proberen te) wachten tot maandag.. Want of ik zit dan op m’n nod maar eigenlijk denk ik dus dat ik me verteld heb en mijn nod de 14e is.

Als m’n borsten gaan loeien de komende dagen weet ik eigenlijk ook al genoeg, dan komt de menstruatie er aan. 

Beter zou zijn om te wachten. Maarja. Ik ken mezelf inmiddels 😉 

Ik denk dat ik het voor nu bij kletsen op ’t forum houd. Hopelijk als ik binnenkort zwanger zou mogen zijn vind ik een groepje wel leuk. Maar ik moet al zo mijn best doen om er niet constant mee bezig te zijn.. 🙂 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: Uitblijven menstruatie #10176900 Quote

Wat vervelend zeg!

Je nod was 3 maart, testen blijven negatief maar ook nog steeds niet ongesteld? Ons lijf kan gekke dingen doen soms.. 🙁

Ik snap je helemaal hoor! Wij zijn ook al 1.5 jaar bezig en in die tijd zijn er serieus 10 mensen uit mijn directe omgeving zwanger geworden of bevallen. Dat is best pittig en verdrietig soms.

Hoop dat jullie tijd niet lang meer op zich laat wachten! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen? #10176886 Quote

Hahaha dat is misschien beter! Ik blijf turen. En draaien. En keren. En ander licht proberen. Echt een beetje obsessief. In ieder geval ben ik er veeeeeel meer mee bezig dan ik me ooit had voorgenomen.

Iedereen om me heen is ook echt in een poep en een scheet zwanger dus daar kan ik het niet echt mee delen. 

Symptomen heb ik niet echt. Ik voel elke maand een beetje trekken in m’n onderbuik en heb ik last van mijn rechterlies. Maar dat hoort dus blijkbaar bij mijn cyclus. 

Het enige dat me opvalt is dat mijn borsten nog niet gezwollen en pijnlijk zijn. Dit heb ik normaal een week voor ik ongesteld word en dan zakt het een dag of 4 – 3 voor ik echt ongesteld word weer weg. 

Maar het zou een godswonder zijn als het deze maand raak is, want de timing was niet helemaal lekker. (en toch testen hè haha idioot eigenlijk) 

Ik verwacht mijn nod ergens tussen 11 en 14 maart. Dacht eerst 11 maar denk dat ik een beetje misrekend heb en neig nu meer naar 14. Dus ja logisch als je dan nog niks ziet.