Gebruiker10149701

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Welke zorgverzekering 2020? #10265194 Quote

Ik ben al jaren verzekerd bij DSW en dat naar volle tevredenheid. Aangezien ik graag wil bevallen in het ziekenhuis zonder medische reden, is het voor mij voordeliger om over te stappen naar een verzekering waar de voorwaarden qua zwangerschap meer opgenomen zijn.

Zelf ben ik uitgekomen op Menzis extra verzorgd 2, als je die verzekering afsluit via PMA dan krijg je een leuke collectiviteitskoring. PMA is voor iedereen toegankelijk, de verzekering is identiek en je communiceert en regelt alles via Menzis. Via Menzis krijg je ook je polis en kun je alles digitaal regelen met een app. Ik blijf dit jaar nog hier verzekerd en stap daarna weer over op DSW. 

Mocht je gaan voor Menzis extra verzorgd 2, dan is het echt de moeite waard om dat via PMA te doen. Behalve de korting krijg je van PMA aan het eind van het jaar nog een bonus (35,-) of een cadeau, daarvoor moet je zelf inloggen bij PMA aan het einde van het jaar en krijg je geen herinnering

In reactie op: Namenstress uitspraak Yannick #10252055 Quote

Bedankt voor alle reacties, het is inderdaad gewoon een naam die op verschillende manieren geschreven en uitgesproken kan worden. Ondanks dat blijven we het allebei een erg leuke naam vinden, op dit moment denken we het bij de schrijfwijze Yannick te houden en uit te spreken als Yaniek. Dan inderdaad maar een keer verbeteren, leuk om jullie reacties te lezen!