Lis anne

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapsdiabetes #10215440 Quote

Ja ik. 

Ik heb 3 of 4 weken mijn waardes bij moeten houden. Deze waren allemaal goed, heb niets hoeven laten of anders hoeven doen. De groei echo was ook goed. Ik mocht weer terug naar de verloskundige en sta niet meer onder toezicht van het ziekenhuis. Ik hoef nu nog maar 2x in de week te prikken. 

Ik ben er in het begin ook kapot van geweest maar omdat ik iedere keer goede waardes had werd het voor mij makkelijker. 

Die test kan dus ook een moment opname zijn. 

Succes!

Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10215383 Quote

Dank jullie wel!

JomieJW ik ben ook 24 augustus uitgerekend. Het kan zo zijn doordat er vakanties in die periode zijn dat ik minder uren krijg. Hoeft niet, kan wel. Dus zal zat moeten afwachten.  

Bij mij lag ze vorige week ook met het hoofdje naar beneden en al goed vast in mn bekken. 

Na de vakantie nog 1 echo. 

Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10215226 Quote

Hoi dames!

Ondertussen ben ik getrouwd! Afgelopen dinsdag was de grote dag! Wat hebben wij het getroffen met het weer. De hele dag zon gehad. Nu gaan we aankomende zondag op vakantie. En als ik zo naar het weer kijk van aankomende week vind ik het niet zo erg dat het wat koeler is in Noorwegen.  Vind het wel spannend om op vakantie te gaan. Er zit toch in mijn hoofd wat als…..

Hoe gaat het slapen bij jullie? Ik word iedere keer als ik ga omdraaien wakker. Onze kleine meid doet het super goed. 

Heb gister het gesprek met de kraamzorg gehad. We zouden recht hebben op 49 uur maar doordat ik in de zomer ga bevallen kunnen ze dit waarschijnlijk niet aanbieden en word het minder. Hebben jullie dit ook?

Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: Ongeduldig & Twijfel #10213434 Quote

Mijn 1e test zag er ook zo uit. Wel binnen de afleestijd. Ben nu 30 weken zwanger. 

Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10211349 Quote

Hoii Dames!

Het is rustig hier. 

Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en mag gelukkig weer terug naar de verloskundige! Mijn suikerwaardes waren allemaal goed en de groei echo was super! Ik ben zoo blij!!

Afgelopen zaterdag ben ik verrast met een babyshower/vrijgezellenfeest. Volgende week dinsdag is onze grote dag en gaan wij trouwen.  Volgende week zondag gaan wij op vakantie dus allemaal leuke dingen de aankomende tijd! 

Onze babykamer is zo goed als af, alleen nog decoreren. 

Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapsdiabetes #10209846 Quote

Ik heb ook zwangerschapsdiabetes. Mijn waardes zijn gewoon goed. Niets hoeven aan te passen in mn eten. Vandaag een groeiecho gehad en ook haar buikje was wat groter dan het gemiddelde. Ik ben 28+5 En de meting komt uit op 29+3. Dinsdag weer een gesprek bij de gynaecoloog en diabetesverpleegkundige. Ik hoop dat ik gewoon weer terug kan naar de verloskundige en dat ik minder mag gaan prikken. 

Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10209574 Quote

Fijn om te lezen dat het bij iedereen wel lekker loopt. 

Hin ik vraag mezelf ook weleens af of om ze kleine meid überhaupt wel slaapt.  Ze is zo druk de hele dag door haha. Gynaecoloog zei dat dit juist goed is.

Ik heb vandaag de 30 weken echo en vind het best spannend.  Hoop dat ze niet te groot is, dan zit er een kans in dat ik niet meer onder controle van het ziekenhuis het te blijven. Al mijn suikerwaardes zijn goed, heb geen aanpassingen in mijn voeding hoeven doen. Afwachten dus. 

Lis anne
    Bijdrager
    In reactie op: 13 weken zwanger – bloedverlies #10205515 Quote

Ik heb iedere maand een bloeding. Ben nu 27 weken. Alles is nagekeken en is goed. Geen verklaring.