IkJijWij

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Hoeveel BV bij werken #10238587 Quote

Hi,

Bedankt voor je reactie! Dat zou betekenen dat hij 170/180 zou moeten drinken per keer. Houd ik veel over, zonde! 

Een reserve ligt sowieso in de vriezer in mini porties en zal wel genoeg mee geven. Leek me alleen zonde als ik elke dag 100cc over zou houden. Voor de volgende dag is een optie ja! Wilde alleen wanneer ik weer vrij was live voeden i.p.v. de restjes geven. 

IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10212263 Quote

Jaa gefeliciteerd GG. Wat fijn dat het ineens zo snel is gegaan. Heerlijk genieten nu!

ik vond week 1 zo snel gaan! Mis het gewoon al 🙈z Nu dag twee zonder kraamzorg en het gaat super. Hij slaapt, slaapt en slaapt oh ja en als we hem wakker maken eet hij haha. 

Hier nog niet gewogen, de batterij ging leeg vlak voor me bevalling haha. Maar netjes zeg wat jullie al kwijt zijn! Natuurlijk val je al 8 kilo af van bevallen alleen. 

IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10211212 Quote

Daiskuh, doet het ook zeer wanneer de kraamhulp met de controle erop drukt? Wanneer dat het geval is kan het je baarmoeder zijn die ontsteekt vertelde de mijne. Zelf geen last van dus herken je klacht niet. Wel sterkte!

IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10211072 Quote

Het is voor mij eventjes geleden maar bedankt voor de felicitaties. Oh ja onze naam. Uit snelheid vergeten te melden maar onze knapperd heet Lenn. Mij valt het herstel alles mee gelukkig. Lenn doet het super goed. Viel wel meer dan het maximum mag af en moest dan ook na elke bv bijkolfen en geven. Na twee dagen kwam meneer eindelijk aan. Nog lang niet op geboorte gewicht maar er zit een stijgende lijn in. Komt zo om de 3 a 3,5 uur en zolang hij elke dag aankomt mogen de nachten langer tussen zitten, heerlijk! Haha. Verder een super relaxed mannetje waarmee ik het liefst de hele dag samen lig te slapen en knuffelen. Kon de kraamweek maar een kraam maand zijn🙈😂

wat spannend dat er nog dames zijn die moeten bevallen! Benieuwd wanneer jullie aan de beurt mogen zijn! Alvast succes en geniet van dat moment!

leuk te lezen dat de andere baby’s en mama’s het ook goed hebben. Zo een lang herstel van enkele van jullie en je kleintje minimaal mogen tillen en afhankelijk zijn lijkt me erg lastig, respect voor diegene! 

IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10209408 Quote

Heb alles even snel terug gelezen maar reageren op alles word wat veel🙈

Gefeliciteerd Daiskuh en Jippie met de kleintjes!

Hier ook baby nieuws! Gisteren ochtend is na een snelle goede bevalling onze zoon geboren! De weeen kon ik enorm goed opvangen en weg zuchten. Van 19:00 tot 01:00 waren ze om de 10 min en daarna om de 3/5 minuten. Om 4 uur al 5cm en richting ziekenhuis gegaan. Binnen een uur werden de weeeen goed heftiger en mocht ik om 06.00 uur al gaan persen. 20 minuutjes later was onze knappe lange man daar dan! 54 cm en 3600 gram.

succes dames met de laatste loodjes en hebben jullie straks ook je baby vast!

IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10208563 Quote

Tulipaa haha dat dacht ik ook vandaag! Benieuwd naar baby nieuws.

IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10208257 Quote

Gefeliciteerd Mommy! Klinkt als een hele mooie bevalling. Fijn dat je lichaam ook gelijk niet meer ziek is!

oei wat een gespook vanacht bij jullie! Daiskuh rn jippie al een slijmprop verloren. Spannend dames of het dan ook daadwerkelijk bij jullie gaat gebeuren. Zo benieuwd.

mijn vriend zei gisteren avond ook al, laat maar komen haha. Ook hij zal dus best gebeld willen worden vandaag om naar huis te komen. Grappig dat zelfs de mannen er inmiddels zo klaar voor zijn.

hier in de vluchttas ook gewoon gelaten wat erin zat. Romper lange en korte nieuwe , twee setjes en mutsen en sokken. Ook het idee dat hij goed warm zal moeten blijven. Is het toch te warm kan er altijd een laagje uit.

vandaag 40+4. Dit had ik niet gedacht aan te tikken 🙈. Word al een week stipt om de twee uur wakker nachts, even plassen, pijn in de buik en val dan weer in slaap. lijkt het de ene dag te rommelen en de andere dag weer niks. Gelukkig zijn de warme dikke enkels/voeten/ondernemen weer geslonken en wachten we het gewoon af. Voel me gelukkig gewoon nog goed op dat het wat zwaar word na goed dus dat scheelt.

ik zal vast wat overgeslagen hebben maar soms onthoud ik het allemaal niet meer🙈 succes vandaag weer dames

IkJijWij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10207998 Quote

Feline, gefeliciteerd met het dubbele geluk! 

Leuk om te lezen hoeveel verschillende verhalen er niet alleen tijdens de zwangerschap zijn maar ook erna en wat me ongeveer te wachten staat!

Hier gelukkig geen gepuf dit weekend, vanaf vanacht mag het haha. Het warme weer is bijna weer overleefd. Heerlijk in het windje aan het water achterin de tuin. Helaas wel vandaag strakke huid van het vocht. Andere dames, houd vol he!