Nbbb

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10206280 Quote

Vandaag de eerst echo gehad, wat heerlijk om te zien 😍 alles zag er goed uit!!

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10199392 Quote

Meer dames hier die nog nergens last van hebben/geen kwaaltjes hebben? Ergens natuurlijk heel fijn maar ik merk ook dat het me onzeker maakt..

Nog even geduld voor de eerste echo.

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10196522 Quote

Ik voel juist nog helemaal niks 😲 daardoor des te moeilijker te geloven, maar de 4 verschillende testen toch allemaal positief! 

Wel een kleine misberekening, voor nu 7 januari uitgerekend en 28 mei naar de vk. Spannende weken! 

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10195715 Quote

Hier ook! Denk zelf 29 december maar kan zomaar later worden omdat ik een wat langere cyclus heb (dus eerste dag laatste menstruatie niet 28 dagen geleden). Ik vind het allemaal wel nog moeilijk te geloven!! Zaterdag een lichte test, maar nu vanmorgen toch echt 2 hele duidelijke testen.

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Teststreep 2e dag iets lichter? #10195234 Quote

Beide met ochtendurine.. ik ga me 2 dagen inhouden en dan zien wat het resultaat is 🙏🏻

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Teststreep 2e dag iets lichter? #10195233 Quote

Beide met ochtendurine.. ik ga me 2 dagen inhouden en dan zien wat het resultaat is 🙏🏻

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10194818 Quote

Ohh wat moeilijk om dit niet nu al met de hele wereld te kunnen delen. Ik zag een streepje op mijn vroege zwangerschapstest! Geen idee hoeveel dagen voor NOD omdat ik deze maand gestopt ben met ovu testen om er wat relaxter mee om te kunnen gaan. Ivm een feestje vanavond toch maar getest op dag 29 (cyclus wisselend van 29-42 dagen). Realiseer me dat het allemaal nog erg pril en vroeg is maar wat is dit een geweldig gevoel!! 

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: 2x positieve ovulatietest in cyclus #10191961 Quote

Bij sommige vrouwen verdwijnt het LH hormoon niet direct na de LH piek uit het lichaam en kan het een aantal dagen duren voordat de ovulatietest weer negatief aangeeft. Soms duurt dat zelfs tot aan de menstruatie. In die periode blijft ook de ovulatietest soms positief aangeven of in elk geval zo donker dat je denkt dat je een 2e LH piek hebt gevonden. In eerste instantie vind je dus een piek, daarna een paar dagen een kortstondige afname en dan opnieuw donkere streepjes op de ovulatietest. Je moet er dan vanuit gaan dat de eerste piek die je vindt de LH piek is. Zodra je 2 donkere strepen krijgt op je ovulatietest voor de eerste keer in je cyclus heb je je LH piek gevonden. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden. In principe kun je daarna stoppen met testen.

Misschien is dit een antwoord? Komt van de site van sensitest.