Nbbb

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Wie moet deze week ook ongesteld worden? #10183285 Quote

Spannend, samen wachten op hopelijk goed nieuws!

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Wie moet deze week ook ongesteld worden? #10183284 Quote

Ja en vooral lange lege dagen waarin je veel na kan denken.. volgens de app morgen al maar ik denk dus later omdat ik de 14e pas een positieve ovu test had. Ga zelf uit van woensdag/donderdag.

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Wie moet deze week ook ongesteld worden? #10183276 Quote

Ik vandaag ook wat vreemde krampjes in mijn buik, normaal heb ik eigenlijk 0 signalen dat ik ongesteld moet worden. Lig nu helaas wel al 2 weken op de bank met een gebroken been en daar begint mn lichaam ook wat reactie op te geven.. we zullen zien wat het gaat worden deze maand, hoop natuurlijk hartstikke positief .

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Wie moet deze week ook ongesteld worden? #10183253 Quote

Hier ook.. 14 maart een knal ovulatie test dus hopelijk kan in het testen uitstellen tot woensdag. De dagen gaan maar langzaam voorbij haha.

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Kut ovulatietesten #10168816 Quote

We klussen sowieso om de dag, maar de testen vertellen me vooral wanneer mijn NOD is met een erg onregelmatige cyclus. Toch wel fijn als je ongeveer weet wanneer je wat kan verwachten als er 2 weken verschil zit in je kortste en langste cyclus 🙂

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Kut ovulatietesten #10168801 Quote

Ik heb er niet echt een antwoord op maar heb hetzelfde gehad. Getest vanaf dag 10, op dag 20 een voor mijn gevoel positieve test. Daarna werd het streepje ook weer lichter. Echter daarna op dag 24 was het streepje weer net zo donker (CB gaf toen ook een smiley en eerder niet). Ik kreeg als antwoord dat het mogelijk is dat je lichaam een 2e LH piek creëert omdat de eerste toch niet voldoende is geweest om het eitje te laten springen.. ik weet niet of het echt zo is maar misschien een verklaring.

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: CB digital of sensitest geloven? #10168026 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad wel onregelmatig ongesteld, laatste cyclussen waren 29-42-37-31-30-33-28. Van de andere symptomen die jij noemt geen last. Ook al een jaar gestopt met de pil dus ontpillen lijkt me niet meer aan de orde. De smiley was op dag 24 dus dan zou ik weer uitgaan van een cyclus tussen de 35/40 dagen. Vanaf dag 10 gestart met ovulatietesten en de andere dagen waren de testen wel duidelijk negatief (amper een 2e lijn te zien en dit met de extra gevoelige testen van sensitest)..

Van die ovulatietesten wordt je ook niet altijd wat wijzer haha

Nbbb
    Bijdrager
    In reactie op: Nod februari #10167778 Quote

Iemand hier misschien enige idee.. ik test in de ochtend met CB digital en rond 16:00 met de sensitest sensitieve..

De teststreep liep netjes op, vrijdag zeker even donker als de controle streep maar niet zo overduidelijk een knaller als ik bij sommige anderen zie.. echter bleef de CB een leeg rondje geven.

De teststreep liep weer af dus ik ging er vanuit dan vrijdag mijn positieve test gehad te hebben. Dinsdagochtend niet meer getest, maar toch kon ik het niet laten toen ik uit t werk kwam dus weer met sensitest getest.. wat denk je, teststreep weer zeker zo donker als de controle en misschien zelfs iets donkerder (wel net zo donker als die van vrijdag). Een paar uur later de CB gedaan, en daar zag ik voor het eerst de smiley verschijnen. Zou dinsdag dan echt tellen als mijn positieve ovulatietest dag? Zelfs als de sensitest van dinsdag voor mijn gevoel net zo donker is als die van vrijdag?