MommyAnnaa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Help, is dit een indroogstreep? #10156177 Quote

Indroogstreep is toch nooit een kleur? Maar enige wat je kan doen is opnieuw een test doen. Als die wel positief is in de (meestal 5/10min) dan ben je zwanger 😃

MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Stressmoment. #10155731 Quote

Voor gyn moet je wel verwijzing bij VK niet. Ik heb mn verhaal vertelt en kan volgende week donderdag komen. Ze zeiden zolang ik niet bloed of heftige pijn heb moet ik vanuit gaan dat ik zwanger ben. Want Hcg waarde van 44 kan makkelijk met 4/5w.  als t goed is ben ik maandag ongv 6 weken. Dus nog even wachten..

MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Stressmoment. #10155662 Quote

Om een echo te laten maken moet ik een verwijzing hebben. Moet je trouwens voor een verloskundige ook een verwijzing hebben?? Anders wil ik zeker daar proberen. Ik heb wel altijd medische indicatie met mn zwangerschappen maar we willen het echt weten! 

Dokter wil dat ik maandag kom en dan weer bloedprikt. Maar dan moet ik weer 1 week wachten. En dan nog eens 3 weken wachten op plek bij gyn. K ben nu wel heel erg van mn pad gebracht door de dokter. Ik voel me zwanger.. 

MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Stressmoment. #10155634 Quote

Ik krijg zo vroeg echo omdat we niet weten hoe ver ik ben ivm ik al jaar niet ongesteld ben geweest. Met uitzondering 1 dag lichte bloeding.

dokter heeft gebeld en vertelde dat ik vorige week hcg waarde van 44 had. Maar gelooft dus niet dat ik  Zwanger ben. Hij zeg dat de hormonen op hol is. En dat daarom allemaal positieve testen heb… ik mag morgen dus ook geen echo laten maken. Buiten om mijn symptomen ect 

ik weet het nu helemaal niet meer .. ik kon ook niks inbrengen. En weer ook zeker niet wat ik moet doen. 

MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Vermoeid en emotioneel 5 weken #10153466 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Ik zelf ben nu ook +- 4/5 weken zwanger. En ik snap je totaal. Gevoel van dat ik uitgeput ben en zwaar emotioneel. Stress me wezenloos. Merendeels om hoe andere erover gaan zeggen over mn zwangerschap. 18 januari mn 1ste echo. Enige als tip die ik kan geven is ga naar de dokter of VK en praat over je angst. En emotioneel zijn. Ja ik huil al bij Bambi maar ach mijn kinderen letten er niet zo op, mn oudste zeg dan aaah.. is zielig hè mama. En verder zeg het wanneer de tijd rijp is. 

Geniet ervan! Want 9 maanden is zo voorbij 

MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Wat te doen met mijn relatie #10153427 Quote

Heftig verhaal zeg! 

Ik kan hem wel begrijpen. Angst doet veel met je. Maar je moet je niet laten dwingen. Als jij t wilt houden moeten jullie op 1 lijn te komen te zitten. Andere kant vind ik het gemeen dat hij zeg dat hij niet weet of jullie relatie stand houd als jij het wilt houden. Op dit moment vind ik dat jij erover na moet denken. Als je ervoor wilt gaan. Is er een kans dat je het alleen moet doen. Maar je bent een sterke mama dus je red het wel! 

Maar voor nu, neem hem mee naar de 1ste echo. Misschien is het nu een en al angst wat die heeft! En misschien bedenkt hij zich wel! Doe niets waar je spijt van gaat krijgen.

gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er zoveel je kan ervan!

MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10153176 Quote

Spannend! 

Dinsdag testte ik ook licht. En was onzeker en in de war ervan. Onwerkelijk gewoon. En wou eigenlijk tot vrijdag wachten met testen Maarn kon het niet laten. Gisteren normale test gedaan en die gaf een goeie dikke streep aan. En vandaag clearblue die gaf 1-2 weken aan. Stiekem wil ik morgen ect gewoon opnieuw testen want tis nog steeds onwerkelijk haha

Ik zou gewoon over paar dagen (zaterdag ofzo :P) opnieuw proberen hoe moeilijk wachten is haha! Hopelijk heb je dan een veel duidelijker streep!  Voornu, voorzichtige gefeliciteerd 😁

MommyAnnaa
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10153148 Quote

Ik mag me ook erbij aan sluiten! Afgelopen dinsdag 1ste positieve test in mn handen gehad en gisteren + vandaag een duidelijke dikke streep! 18 januari mn 1ste echo. En dan weet ik hoelang ik precies ben. Maar zoiezo in september uitgerekend 😁