Anky

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Anky
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10312068 Quote

Jij ook gefeliciteerd Kimmmm!

Alles gaat goed hier. Ik vond de kraamweek wel heftiger dan ik had verwacht. Zoveel hormonen en vermoeidheid en een dwarse peuter. Maar gelukkig stabiliseert alles zich weer. Vermoeidheid blijft nog wel even natuurlijk haha

Anky
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10308614 Quote

Hier ben ik weer! Onze kleine meid is precies met 38+0 geboren en nu 10 daagjes oud!

Hoe gaat het bij de rest?

Anky
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10305315 Quote

Ja het is echt een vreemde tijd maar dat heerlijke weer en het hebben van een tuin helpt wel om er door te komen!

Ik word morgen ingeleid! 😳 zo spannend he. Ik ben ook benieuwd of er al een aantal dames bevallen zijn?

Ik laat het weten als de kleine geboren is.

Anky
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10299577 Quote

Nog 3 weekjes en dan word ik waarschijnlijk ingeleid! Mijn bloeddruk begint nu wel wat op te lopen dus ik vind het doodeng. Hopelijk halen we de 38 weken of iig de 37 weken. Ben nu 35+1. Hoe gaat het bij jullie?

Anky
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10292672 Quote

Ik heb ernstige zwangerschapsvergiftiging en daardoor vroeggeboorte gehad bij mijn zoontje dus word er nu ws met 38 wkn ingeleid. Het gaat gelukkig tot nu toe goed, de vorige zwangerschap lag ik nu al in t zkhs en beviel ik over 2 dagen al. Gaan we dit keer hopelijk voorbij!

Ik heb het meeste al wel gewassen en in de kast liggen. Heb niet echt poets of opruimdrang maar had wel drang om alles voor de baby klaar te hebben liggen haha. De babykamer gebruiken we nu nog om mn zoontje te verschonen maar hij slaapt inmiddels al op zn nieuwe kamer. We moeten de babykamer nog wel poetsen en ik heb mn geboorteplan wel al een beetje opgesteld inmiddels maar mn vluchtkoffer heb ik op 1 of andere manier gewoon geen zin in om klaar te maken haha maar wil het toch echt wel gauw klaar hebben staan ook.

Anky
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10291773 Quote

Hoi hoe gaat het hier met iedereen?

Ik vind de tijd eindelijk snel gaan en ik voel me gelukkig ook eindelijk aardig goed. Ik kan niet wachten tot ik 37 weken ben en dan mag de kleine meteen komen van mij. Anders word ik ws ingeleid met 38 weken dus liever uit zichzelf.

We kunnen aftellen.  En ik ga binnenkort eens bezig met de vluchtkoffer en geboorteplan.

Anky
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10286041 Quote

Oh jeetje Moonsky wat spannend! Hopelijk kan ie nog mooi een tijdje blijven zitten!

Ik ben nu 28+5, vorige zwangerschap begon nu zo’n beetje mijn extreem vocht vasthouden en hoge bloeddruk en was het nog maar 3 weekjes voor ik in het ziekenhuis lag en mn zoontje werd geboren. Ik vind het nu dus erg spannend maar het gaat gelukkig goed tot nu toe.

De intake kraamzorg komt hier volgens mij na week 30 dus daar hoor ik vast gauw wat van.

Ik zou het zeker in de gaten houden, als je andere klachten krijgt als hoofdpijn of bovenbuikpijn dan meteen bellen! Evt vragen of ze je urine een keer willen checken op eiwitten. Je moet zelf erg alert zijn anders wordt zwangerschapsvergiftiging nog wel eens gemist. Ik hield ook veel vocht vast, bloeddruk eerst nog goed tot het ineens te hoog was en ik hoofdpijn kreeg en vrij snel moest bevallen.