Roosan

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: Babykleding winter in draagzak #10294549 Quote

Google eens naar Kumja. Ik heb er een en vind het ideaal. Ik doe mijn kindje alleen een jasje aan en verder zit hij dus onder mijn jas. Lekker warm voor z’n beentjes ook. 

Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: voedingen baby 3 maand #10286285 Quote

Ik geef flesvoeding. Mijn zoontje dronk erg veel tot 3 maandjes en toen opeens ook stuk minder. Dat was ook rond die 12 weken. Ik denk ook door het sprongetje. Ik ben een keer extra gaan wegen. Hij groeide wat minder hard dan voorheen maar groeide voldoende. Dus dan is het goed. Als hij voldoende plasluiers heeft, levendig is en hij groeit voldoende is het geen probleem. 

Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: Welke slaapzak? #10271201 Quote

Ik zou met een dun dekentje doen. Dat is ook prettig voor het rustig / stil liggen van de baby! 

Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: Extreem moe! #10267289 Quote

Wat naar voor je.  Ik herken de extreme vermoeidheid zeker. Voor mij hielp het weer gaan werken en in een ritme komen wel om mij beter te voelen. De vermoeidheid trok toen ook langzaam weg. 
    Ik denk dat het goed is, als je bij je huisarts vraagt of ze je bloed willen prikken. Op o.a. ijzer, vitamine B etc. Veel vrouwen hebben na bevalling tekorten. 
    Sterkte! 

Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: Maxi cosi verkleiner #10261817 Quote

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice van Maxicosi. Mijn zoontje begon altijd te brullen in de verkleiner van de pebble plus. Ik heb toen een andere verkleiner van ze gekregen, van een ander type maxicosi en daar zat mijn zoontje veel beter in, zonder te huilen. 

Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: Airgosafe #10255149 Quote

Ik deed er wel een hydrofiel doek op. Had een spuug baby. Een hydrofiel is erg ademend. Probeer maar eens er door te ademen als je m voor je mond houdt… officieel hoort het niet. Maar vanwege het spugen deed ik het dus wel. 

Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: Allergieën na bevalling #10254624 Quote

Niet echt allergie, maar ik had wel opeens eczeem na mijn bevalling. Terwijl ik dat nooit eerder had gehad. 
    Uiteindelijk is het na een tijdje wel weer over gegaan gelukkig. 
    sterkte! 

Roosan
    Bijdrager
    In reactie op: 31 weken en nog geen een naam die ons leuk lijkt!!! #10251664 Quote

Misschien is de app Kinder iets voor jullie? Dan swipe je langs namen en stem je voor of tegen. En als je man dat ook doet, kunnen jullie kijken of jullie een match hebben?