Veerveer

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Nachtritme baby 8 weken #10289171 Quote

Onze dochter is maandag 8 weken. Ik geef haar voeding tussen 20 en 21 uur afhankelijk van wat zij wilt. Dan naar boven in coosleeper slapen. Dan rond middernacht als ik zelf ga slapen maak ik haar wakker voor een voeding in bed, en dan weer verder slapen. Na de voeding rond middernacht zetten we geen wekker. De ene keer wil ze om half 3 weer eten, en soms pas weer om 06 uur. Ligt echt aan haar! Ik denk ook dat 8 weken nog te vroeg is voor echt een vast schema, honger=honger dus dan krijgt ze eten:)

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10268433 Quote

@gebruiker, ja, hier nog 18 dagen en heb sinds een week de matrasbeschermer uit het kraampakket en de klossen onder het bed! 

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10267518 Quote

@Gebruiker, wat ik zo op een dag doe?

lekker uitslapen, met vriendinnen afspreken, naar de bios, winkelcentrum. Vorige week naar een theatervoorstelling, gisteren een musical. Huis beetje schoonmaken, filmpjes kijken, koekjes bakken, tuincentrum, ik kan nog wel even doorgaan! Vind het heerlijk verlof:)

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10267264 Quote

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor, leuk! Ik moet zelf nog 23 dagen tot de uitgerekende datum:)

ze ligt er goed voor en ook al stuk ingedaald dus dat is mooi. Af en toe wel last van krampen en pijn in onderrug die weer wegtrekt, maar echt rommelen doet het nog niet hoor. Druk op mijn liezen van het indalen maar ook dat zegt niet zoveel volgens de verloskundige, kan weken zo blijven. Nu ben ik er ook nog niet klaar mee hoor, ze mag gerust nog eventjes blijven zitten. Prima als ze komt maar ik doe nog zoveel leuke dingen in verlof en lekker aan het chillen. Ik zou met kerst 41+5 zijn dus ik hoop ook echt dat ze voor kerst geboren wordt. Ik ben zelf de 17e jarig dus alles voor mijn eigen verjaardag hoop ik op haha!

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10262092 Quote

Wij doorbreken de jongens-zwangerschap en krijgen een meisje! Geboortekaartje staat klaar, ben afgelopen weekend met de babywasjes begonnen. Vind verlof tot nu toe heerlijk maar heb het pas 4 dagen, de verveling gaat vast wel komen haha!

Ik voel mij verder prima en slaap ook goed, heel fijn! Wel heb ik een mega drukke baby, waardoor ze mij aardig pijn doet met bewegen en dus ook redelijk veel. Maar als dat het is is het prima:) 

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Hoge rugpijn 29 WK zwanger #10261937 Quote

Geen opbeurend bericht, maar ik heb dit ook vanaf week 22, ben nu bijna 35 weken en nog steeds…. is helaas niet zoveel aan te doen, ook echt alleen plat liggen helpt iets. Fysio kon het helaas ook niet erg verhelpen.. succes!

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Kwaaltjes #10261472 Quote

Tot 7 weken zo goed als geen kwaaltjes, daarna begon misselijkheid bij opstaan (wat na gal spugen ook weer weg was gelukkig) en MEGA HONGER! Pijn in mijn borsten kwam pas later, dus geniet lekker van weinig kwaaltjes. Ik ben nu 34 weken zwanger en heb sowieso weinig echt kwaaltjes gehad, heel fijn en dat kan gewoon!

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10261024 Quote

Ook ik moet nog een paar weekjes, 42 dagen! Vandaag met verlof gegaan, heerlijk!

ik ga er vanuit dat onze dochter later geboren word, anders ben ik bang dat ik erop ga ‘zitten wachten’ haha. Hopelijk wel voor kerst maar met mijn datum moet dat bijna we lukken! Leuk om elkaar op de hoogte te houden