Veerveer

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10157843 Quote

Womann gefeliciteerd! Wat fijn:)

ik heb, ondanks dat ik zei dat niet direct te willen doen, tóch ovulatietesten van de action gekocht en gebruikt. Puur op de gok begonnen wanneer ik een ‘reguliere’ cyclus zou hebben (aangezien ik na het stoppen van de Nuvaring nog niet ongesteld ben geweest). 

Eerste dag (eergisteren) een licht streepje, dus negatief. Gisteren een duidelijk veel donkerder streepje, maar nog niet echt dezelfde kleur als teststreep, en vandaag weer een licht streepje zoals de eerste dag. Ik heb sinds vanmiddag ook een soort steek in linkerkant onderbuik wat ik niet eerder heb gevoeld. Ik ben dus heel benieuwd of ik misschien net in die 25 uur tussen de testen mijn LH-piek gemist heb en die steek nu dus toch door een eisprong komt of dat het gewoon een lichter streepje is geworden om welke reden dan ook en ik toevallig ook pijn heb. Spannend!

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met Nuvaring, ontringen #10156725 Quote

Droommama, wat gaaf gefeliciteerd! Zal vast even onwerkelijk zijn zo snel, maar heerlijk! 

Heel fijn om de verschillende reacties te lezen, ik ga weer verder met wachten of er iets gaat gebeuren in mijn lichaam haha 

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met Nuvaring, ontringen #10156598 Quote

Bedankt voor jullie reactie!

MWH, wat fijn dat het zo snel bij jullie lukte, nog even en jullie baby is er, wat gaaf! En voor mij erg fijn om te horen dat het snel kan gaan!

kerstroos, wat spannend!! Ik duim voor je. 

Toevallig wel dat jullie allebei niet veel van ontringen merkte, bedankt voor de reactie!

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10155336 Quote

Wat fijn dat er alweer wat vrouwen zwanger zijn! 

Ik had een week geleden mijn Nuvaring in moeten doen als ik niet was gestopt. Ontrekkingsbloeding was al gestopt voor die dag (niet anders dan normaal). Tot nu toe merk ik nog niet zoveel van dat ik de Nuvaring niet in heb, op enkel wat lichte kramp af en toe rechtsonder in mijn buik (vraag mij af of dat wellicht wat met eierstok te maken kan hebben). 

Verder voel ik mij nog niet anders dan normaal, benieuwd of ik nog wat ga merken van het ontringen!

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10151756 Quote

Wat een reacties op dit topic zeg, heel interessant om alle verschillende verhalen te lezen.

Ik merk dat sinds ik hier op dit forum heb ‘uitgesproken’ dat wij er in 2019 ook voor gaan ik er opeens zoveel aan moet denken, zelfs over foliumzuur etc gedroomd vannacht haha. En ik ben pas net ongesteld nadat ik de laatste Nuvaring uit heb gedaan, dus dit is nog niet eens mijn eerste ‘echte’ menstruatie! 

Ik denk erg aan jullie en zal blijven meelezen, komende tijd heb ik zelf niet zoveel spannends in te brengen tot mijn menstruatie komt:)

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10150915 Quote

Ja ik zag dat er al positieve testen zijn, wat mooi en fijn! 

Voor nu gaan we eerst vooral kijken hoe mijn cyclus op gang komt en dat ga ik bijhouden in verschillende apps, zodat we hopelijk wel weten wat de vruchtbare dagen zijn. Ovulatietesten wacht ik denk ik in het begin nog even mee, eerste weken/maanden wellicht mega aan t ontringen dus ik ga ervanuit dat dat nog niet direct regelmatig is, maar wie weet ga ik daar op een gegeven moment wel mee starten. Mijn vriend en ik werken beiden in de luchtvaart dus we zijn ook regelmatig wat dagen in het buitenland, dus dan zou het wel fijn zijn als we enigszins weten wanneer de vruchtbare dagen zijn (en dus ook weten als het praktisch gezien die ronde gewoon niet kan lukken). Ik ben zelf net 26 en mijn vriend is 28, dus we hebben ook geen megahaast wat onze leeftijd betreft. 

Maar natuurlijk hopen we dat het snel lukt, zo spannend het afwachten!

Veerveer
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10150906 Quote

Hallo allemaal, 

wat een spannend tijd voor jullie! Mijn vriend en ik hebben besloten om nu vanaf het nieuwe jaar ook te gaan proberen een kindje te krijgen. 

Ik ben net gestopt met de Nuvaring dus het is nu afwachten wat mijn cyclus gaat doen, ben erg benieuwd. Ik heb 4 jaar de Nuvaring gebruikt en daarvoor zo’n 6 jaar de pil geslikt, dus geen idee wat mijn lichaam gaat doen! Foliumzuur slik ik al en verder eerst die cyclus maar even zien… spannend! Vind het leuk om ook jullie verhalen te lezen! Succes allemaal:)