Afrankeh

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Baby app #10233329 Quote

Ja beide, mijn man heeft Samsung en ik een iphone

Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Bram een leuke naam? #10233327 Quote

Wij hadden hem ook op ons lijstje. 

Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Eetschema baby 10 maanden #10232806 Quote

Hi, wij doen als volgt:

6:30 wakker

7:00 fles 180/6

8:30 slapen

10:30 200gram fruit

tussendoor thee/water/slappe limo

11:45 halve boterham 

slapen

14:15 andere helft van de boterham met klein fles voeding 120/3

16:00 koekje oid met weer wat water/thee/slappe limo

17:30 200gram warm eten

18:45 fles 180/6 met 4scheppen pap

Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Baby app #10232378 Quote

Wij gebruiken baby tracker. Hier voeren we ook zijn slaapjes en ontlasting in. Maar groei etc kan ook. 

Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Draagzak/doek #10232370 Quote

Wij gebruiken de by kay 4way clickcarrier. 

Makkelijk om te doen en draagt fijn. Onze zoon is nu 10maanden en bijna 12 kilo en ik vind het nog steeds prettig en hij ook

Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Brood eten baby 8.5 maanden #10219454 Quote

Mijn zoontje van 8,5mnd eet brood ook moeizaam. Totdat ik het vorige week ging roosteren. Nu eet hij 3kwart van een boterham op. Hiervoor plakte hij het alleen maar aan zijn gehemelte en verslikte hij zich steeds. 

Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Doe ik iets fout ofzo? #10212814 Quote

Ons mannetje sliep van ongeveer vanaf week 10 tot 12 door. Daarna was dat ook ineens over. Hij is nu 8mnd en nog steeds is er geen touw aan vast te knopen. Soms komt hij dagen pas rond 3 á 4 u vanaf 19:30u. Andere keren al rond middernacht of zelfs daarvoor. Heel soms slaapt hij door, en vannacht is het drama en is hij al 3x wakker geweest. 

tsja wat doe je eraan? Het breekt mij wel op, maar ik kan hem niet dwingen te slapen. Ik kan hem alleen helpen om opnieuw in slaap te komen of voeding geven wanneer hik trek heeft. Ik heb ook geprobeerd om overdag wat meer voeding te geven in de hoop dat hij ‘s nacht niet meer komt, maar dat baadde ook niet. Elke dag hebben we hetzelfde ritme, dus waarom de nachten steeds zo anders zijn, is mij ook een raadsel. 

Probeer de “schuld” niet bij jezelf te zoeken, het is een baby en het komt vanzelf. Ooit bereikt hij/zij de leeftijd dat het niet uit bed wil komen en wij als ouders hen daaruit willen hebben ipv erin. Alles is een fasen … ik ga nu weer proberen te slapen na een uurtje heen en weer lopen. 

Afrankeh
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe ziet/zag jullie dag eruit met 8,5 maand? #10206091 Quote

Wat heerlijk al die slaapjes die ik lees. Hier 3 keer op een dag een slaapje van 30 min en als we geluk hebben zit er een slaapje van 45 á 60 min bij. 

Tijd voor mijzelf heb ik dus eigenlijk niet. Snel een klein klusje doen en dan is hij al weer wakker. En inslapen doet hij ook nog niet zelf. Ik moet hem in slaap wiegen.