Terzs

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Terzs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10110183 Quote

Hoi allemaal,

Allereerst sterkte voor iedereen bij wie het nu nog niet zo mocht zijn! 

Ik ben bijna 11 weken zwanger en heb het idee dat mijn zwangerschap zichtbaar begint te worden. Ik had een klein buikje van mijzelf maar heb het idee dat dit toch al flink aan het veranderen is. 

benieuwd wanneer het bij jullie zichtbaar werd? Aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant is het nu nog ons geheimpje.. 

groetjes!

Terzs
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger of niet? Wie kan mij helpen? #10110175 Quote

Alleen een test zal antwoord kunnen geven. Ik zelf heb erg veel ‘last’ gehad van allerlei verschijnselen toen ik stopte met de pil en zo ook een onregelmatige cyclus. Ene keer duurde het nog geen 14 dgn en andere moment kon het weer weken duren. Is bij mij nooit regelmatig geworden. 

Terzs
    Bijdrager
    In reactie op: Onbekende naam #10108403 Quote

Heel leuk! Wij hebben (mocht het een jongen worden) ook een naam die vrij weinig voorkomt maar wel uit te spreken is. Vind ik leuk, stoer kort en krachtig! 

Terzs
    Bijdrager
    In reactie op: 6 weken zwanger & echo? #10107040 Quote

Mijn eerste echo was met precies 6 weken. Wij zagen een hele kleine stip maar met een duidelijk hartje. Kon het zelf eerst niet goed zien maar toen de verloskundige het aanwees zagen wij ook het flikkerende hartje. Vooraf gaf zij al wel aan dat het bij iedereen verschilt en de kans groot was dat wij nog niks zouden zien. 2,5 week later weer echo gehad en toen was het een stuk duidelijker. 

Terzs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10098262 Quote

Allereerst; gefeliciteerd allemaal!

Ik was er vrij zeker van dat ik twee weken geleden (21 juli) mijn eiersprong had maar ben al sinds 12 juni niet meer ongesteld geweest. Mijn menstruatie was sinds het stoppen met de pil nooit regelmatig. Ovulatie toch duidelijk gemerkt dus vanochtend getest en jaaaa! Positief. Kon het niet geloven na een eerdere miskraam en vind het nog te spannend. Nog twee testen gedaan waaronder een clearblue digital en jawel, ze zeggen het alle drie!! 

Spannend hoor.

Wens jullie allemaal veel geluk!