Cktje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Cktje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10183456 Quote

Hoi,

ik heb een tijdje alleen meegelezen en dat was al fijn om te doen.

sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben! Voelt nog heel gek en ben ook onzeker of t wel goed zit. Vorige maand met 5 weken een miskraam gehad. 

Sinds eind juli 2018 gestopt met de pil en  heeft dus ruim een half jaar geduurd, maar het is wel gelukt. Dus kop op en maak je niet te veel zorgen. Ik heb het vooral de laatste 2-3 maanden meer los kunnen laten, dan daarvoor. Heerlijk is dat en het heeft geholpen. Ik was wel daarvoor keer begonnen met ovu testen en bleek ik wat later de eisprong te hebben en sowieso een wisselende cylus tussen de 28-37 dagen. Dat hielp me ook wat rustiger te zijn. 

Succes dames!! 

Cktje
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10183452 Quote

Heee! 

Ik klets ook graag mee. 

Na vorige week maandag een positieve ovulatietest, omdat ik die nog had liggen en woensdag een positieve kruidvat test en vrijdag een positieve clearblue test (2-3weken) toch echt maar gaan geloven.. 

Volgens verloskundige nu 5/6 weken zwanger en 15 april eerste echo en intake, spannend! 

Dit weekend tegen onze ouders en broers en zussen gezegd omdat we er echt niet om heen konden. ( we hadden een feest en niet drinken valt echt super erg op) die hebben erg enthousiast gereageerd. De rest gaan we pas vertellen na een goede echo. 

Vorige maand een miskraam bij 5 weken gehad. Dus voelt wel spannend nu met wel of niet voelen van kwaaltjes. Voel niet super veel. Pijn in borsten heel af en toe en ze linkerborst groter maar tepels bijv weer niet echt. Meer gevoel dat er een olifant tussen men borsten zit… kent iemand dat gevoel, lees vooral veel mensen die zijkant voelen… 

wel regelmatig buikpijn/ongesteldheid gevoel maar dat lees ik op t forum veel terug.