Gebruiker10120554

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Zwanger worden met glijmiddel #10232240 Quote

Hier ook conseive plus gebruikt! Of het daardoor kwam of geluk! Snel zwanger!!! 

In reactie op: Zwanger worden met glijmiddel #10232239 Quote

In reactie op: Zwanger worden met glijmiddel #10232238 Quote

In reactie op: Welke matras aanschaffen? #10231250 Quote

Hoi

Wij hebben ook een matrasje van ikea €90,- was die ongeveer geloof ik!!! Indd beste getest door consumentebond. Daar overheen wel het aerosleep matje en uiteraard de hoeslaken! Dat is wat je nodig heb, voor de rest kan je elk willekeurig matas kopen!!! Succes

In reactie op: Kinkhoest vaccinatie #10189478 Quote

Hoi

Ik ben nu 35+4 en ik heb de vaccinatie wel gehaald! Mijn vk adviseerde het juist na mijn vraag over wanneer mijn kindje wat minder vatbaar zou zijn voor dat soort dingen ook met betrekking tot het kdv straks. Ze zei dat het voor zowel mij als de kleine niks kwaad kan en alleen maar goed is en dat er indd aan het eind van dit jaar veel meer over te horen zou zijn! Ik ben bij mijn huisarts langs geweest! Daar hebben ze de vaccinatie voor mij besteld, moest hem zelf ophalen bij de apotheek voordat ik een afspraak had bij de huisarts op hem te zetten! Was geloof ik rond de €37,- en was geen wachtlijst voor!

Succes met je beslissing en zwangerschap!