BoogschutterWaterman

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Uitgerekend augustus #10196283 Quote

Hee MikkieX

Daar begon het bij mij inderdaad mee zo’n anderhalf/twee weken geleden.. af en aan kramp inderdaad, maar nu is het continu en ook vanuit mijn lies. Ik slaap al met een voedingskussen, dus weet het ook niet meer. Op rekken en strekken na.

Hopelijk blijft het bij jou hierbij!

Liefs

In reactie op: Uitgerekend augustus #10196273 Quote

Hee Dames,

Ik twijfel nog over de kinkhoest prik, game er van de week eerst even in verdiepen. 

Begin hier helaas last te krijgen van kwaaltjes, mijn rechter bil, lies en bovenbeen doen erg zeer. Voornamelijk bij het opstaan, maar het houd de hele dag aan. Ik word er gek van. Iemand hier ervaring mee en tips voor me? Ik ben totaal niet iemand die “zeurt” ik ben echt van hup gewoon doorgaan, maar ik weet vandaag even niet meer waar ik het zoeken moet😓

Fijne dag dames!

In reactie op: Zelfbruiner tijdens zwangerschap #10192583 Quote

Hier ook een Marc Inbane fan! Wij verkopen het ook in de salon, en Ietie, als je het op de handschoen spuit en dan op je armen/benen of waar dan ook aanbrengt krijg je geen vlekken. Kleine tip want ik ben ook echt een wandelende ramp met zulke dingen haha! Ben alles behalve een meisje meisje, maar dat lukt me nog net haha! Succes ermee dames!

In reactie op: Welke factor zonnebrandcreme? #10191288 Quote

Hallo Gebruiker10102650,

Nou dat ben ik niet helemaal met je eens, en het gaat mij helemaal niet om wel of niet bruin worden. Integendeel. Ik zit eigenlijk altijd in de schaduw, maar soms ontkom je niet aan de zon, met zwemmen of buiten bezig zijn. Eerder gebruikte ik altijd nivea factor 50 en verbrande ik constant, sinds ik australian gold factor 15 gebruik ben ik nog niet 1 keer verbrand. Maar goed dat terzijde, ik wil graag adviezen wat ik het beste kan gebruiken om een zwangerschapsmasker te voorkomen.

Liefs

In reactie op: Welke factor zonnebrandcreme? #10191143 Quote

Hoi!

Ja voor mijzelf tijdens de zwangerschap. Omdat je ook veel leest over zwangerschapsmasker en dergelijke. Ben niet een enorme zonaanbidder, maar wil mij wel goed beschermen. Hoge factor had ik inderdaad begrepen, maar 30 of 50? En met of zonder bronzers? Ik zie soms door de bomen het bos niet meer🙈

In reactie op: Uitgerekend augustus #10190733 Quote

Hoi Dames,

Even een vraagje.. vandaag ben ik precies 21 weken zwanger en heb mijn placenta aan de voorkant. Nu ben ik benieuwd of hier meer dames zijn die dit hebben of ervaring mee hebben. Kijk er zo naar uit de kleine man te voelen!

Liefs

In reactie op: vruchtje te klein op eerste echo 7 wk #10190707 Quote

Hoi Alison,

Wat vervelend dat ze je 2 weken laten wachten! Wij hebben er zelf voor gekozen om met 6+2 (volgens eigen berekening) een echo te laten maken bij een pretecho praktijk, wij moesten een uur in de auto om daar te komen, maar dit hadden wij er zeker voor over. Ik moest inderdaad ook met een volle blaas daarheen, en er was toen een mooi kloppend hartje te zien. Inmiddels ben ik 21 weken zwanger. Hopelijk kunnen ze je eerder meer zekerheid geven.

Liefs

In reactie op: Uitgerekend augustus #10189450 Quote

Hoi Dames,

Hier vandaag ook een mooie 20 weken echo, ons kleine kereltje was (net als bij alle andere echo’s) lekker eigenwijs 👶🏼💙.

Kamertje is hier zo goed als klaar, alleen nog wat dingentjes ophangen. Eigenlijk is ook alles al zo goed als gekocht, en nu duurt het wachten heeeeel lang.. vandaag 20+3 weken😊.

De naam hebben we eigenlijk ook al.. tenzij we iets horen/zien waarvan we denken oooh dat word hem! Maar voor nu zijn we helemaal weg van deze naam, dus denk wel dat het een blijvertje is😁, vind een naam voor een jongen best lastig trouwens🙈

Fijne avond dames.

Groetjes!