Dream mom

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Dream mom
    Bijdrager
    In reactie op: Eten op vakantie #10201301 Quote

*Mss wel stom op vakantie

Dream mom
    Bijdrager
    In reactie op: Eten op vakantie #10201300 Quote

Als je het echt niet vertrouwd, dan van een bekende supermarkt daar telkens je maaltijden kopen zodat je gerust bent, ze zullen wss ook kant en klare dingen verkopen.

Ik gebruikte de ovulatietest van kruidvat

Dream mom
    Bijdrager
    In reactie op: 9wkn echo, camera op de buik #10200846 Quote

😊 ja ben ik wel. Inderdaad beter te veel dan te weinig.

Dream mom
    Bijdrager
    In reactie op: 9wkn echo, camera op de buik #10200676 Quote

Hey Tulipaa, bedankt voor je antwoord. Ik ben erg gevoelig, vandaar dat ik er dan op die manier een antwoord op heb gegeven, maar fijn dat je het zo niet bedoelde. Ik heb het dan verkeerd opgevat en mijn excuses. Ik weet dat dat de meeste geen deskundigen zijn, maar ik ben altijd geruster als iemand hetzelfde heeft meegemaakt en dat ook wil delen hierop. Bij ernstige complicaties contacteer ik uiteraard mijn gynea.

Dream mom
    Bijdrager
    In reactie op: Parmezaanse Kaas in Italië #10200656 Quote

Vraagje, cheddarkaas mag dat? In zo een burger van de mcdonalds zit dat ook altijd in, mogen we dat gewoon eten?

Dream mom
    Bijdrager
    In reactie op: 9wkn echo, camera op de buik #10200655 Quote

Top! Bedankt allemaal voor al de reacties.

@Tulipaa, klopt dat ik wat topics heb, daarvoor dient deze forum ook, ik wil ervaringen van andere horen wat mij telkens gerust kan maken en ik denk dat daar niets mis mee is. Het maakt niet uit hoeveel topics heb, zolang ik de vraag maar kan stellen waarmee ik plots mee zit. Ik vind het een beetje jammer dat je dan eerst opzoekt of de gebruiker al iets eerder heeft gepost, ipv de vraag zonder problemen te beantwoorden of te negeren. Ik heb in andere topics van anderen ook al dingen voorbij zien komen dat iemand tegen de topicmaker zei dat ze een spelletje zit te spelen terwijl ze in een moeilijke situatie zat. Sorry als ik het niet aardig verwoord, maar die reactie hebben wij echt niet nodig en is overbodig. En misschien begreep ik je verkeerd, maar ik vond het toch niet zo tof om het te lezen. Ik heb in het verleden een kind verloren en ben daardoor erg onzeker, dat ik voor het stomste ding toch meer wil weten van andere mensen die in dezelfde periode zitten. En ik zal nog altijd topics maken als ik met iets zit of ervaringen wil weten.

Dream mom
    Bijdrager
    In reactie op: 9wkn echo, camera op de buik #10200413 Quote

Maar het kan geen kwaad dan? Want ik probeer voorzichtig te zijn met de bewegingen die ik maak en dan ineens zo hard de camera op mij