AndreaSG

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: Meisjes naam #10308433 Quote

Inès

AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 3 maanden buikpijn #10308406 Quote

Ik zie nups dat je borstvoeding geeft, goed opeletten wat je eet en drinkt

AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 3 maanden buikpijn #10308405 Quote

Heel herkenbaar mij zoontje is 4 maanden en 3 weekjes oud. Pas met 4 maanden was het minder was echt ellendig die krampjes. Af en toe rommelende buik en persen.

Vannochtend drama met harde ontlasting, toen hij een maand was ben ik overgestapt naar Nutrilon Omneo. Beste tips is was extra water (20ml toegen aan flesvoeding, masseren.

AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: meisjesnaam met een R #10307708 Quote

Ryder

AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: Jongensnaam baby ? #10302386 Quote

Caïro

AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: Flesje #10302385 Quote

Helemaal geen probleem! Zolang het idd uitgekookt is, is het helemaal prima👍🏻

AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: Keizersnede baby #10293402 Quote

Hoi

Ben 3 maanden geleden bevallen dmv een keizersnede. Onze zoon heeft superveel last van krampen en moeizame ontlasting. We geven hem Nutrilon Omneo (speciaal tegen krampen/moeilijke ontlasting. 

Het lijkt er niet beter op te worden, maar ze geven aan dat het vanaf 3 maanden minder wordt rn over gaat. Vandaag is hij 3 maanden oud geworden, hoop dat het snel over is, verschrikkelijk om hem zo te zie lijden.

Ook hebben we van alles geprobeerd tegen de krampjes maar helaas zonder succes

AndreaSG
    Bijdrager
    In reactie op: Extreme stress en zwanger #10293149 Quote

@Lautje

Wat een nare reactie van je. Heel onnodig en jij kan maar beter alleen maar meelezen en niet reageren! Lekker behulpzaam zeg!