Mamaloe

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10231254 Quote

@ ollie: wat vervelend dat je al over nod bent en nog geen positieve test in handen. Mogelijk is hcg nog niet hoog genoeg en anders mogelijk andere cyclus? 

Naar huisarts gaan bij week over nod zou je ook kunnen overwegen om bloedtesten te laten doen? 

Lastig dat wachten…hoop het voor je! Balen voor dames die toch ongesteld zijn! 

Mij zit nu zelf 1 a 2 dgn voor nod en nog steeds knettermoe en met vlagen misselijk. Ga pas 10e in ochtend weer test doen heb ik besloten. 

Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD augustus 2019 #10229981 Quote

Dag mensen, 

Enkelen van jullie zitten ook in andere groep nod aug en sommigen zelfs al positieve test in handen! Het is iedereen zo gegund! Zo fijn om te mogen sparren op dit forum..want het niet mogen delen van je onzekerheden, vragen en evt positief nieuws is zo paartje! 

ik ben ook op andere forum verder gegaan. Wilde hier toch ook even laten weten dat ik vanochtend (5 dg voor nod) positief getest heb (2x). Ik had veel symptomen dus vond het erg vreemd. Kon me niet bedwingen alvast te testen. Ben dus zwanger! Nu begint het wachten…duimen dat t goed mag blijven gaan! 

Gefeliciteerd voor enkele dames hier met positieve test! En voor de wachtenden…kop op! Hoe lastig ook.. duim voor jullie 😘

Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229953 Quote

Ik duim heel hard voor iedereen en voor alle net prille zwangerschappen dat het goed mag blijven gaan 🍀 

zijn er nu 5? In deze groep met positieve test? 

Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229866 Quote

Gefeliciteerd trouwens gebruiker xxx! Sorry zo hyper dat ik t niet had gezien 😊

Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229864 Quote

Jongens..krijg geen foto geplaatst. Maar met vroege detectie 5 a 6 dgn eerder licht streepje, maar er is streepje. Andere test met weken indicator ook er tegenaan…kon het niet laten: 1-2 wk zwanger! Dus ben echt zwanger ?? Kan het nog niet geloven maar voelde me al zo anders…😊 ben dus niet gek! 

Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229788 Quote

Wat leuk little miss….gefeliciteerd ook! Meisjemama klopt idd vd andere app! Ik ben hier verder gegaan en andere even gelaten. Twee werd me teveel😊ben er al veel te veel mee bezig! Haha 

snap zo wat je zegt dat je dan vervolgens weer twijfelt en onzekerheid hebt of t ‘blijft’! Dilemma! Wat maakte dat je t toch gedaan hebt? En spijt dat je niet gewacht hebt?😂😊 Aah….om gek van te worden. Ben alleen zo misselijk..dus bizar! Heb dat nooit!

Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229748 Quote

Tulpelientje! Wat ontzettend leuk!!! Gefeliciteerd. 😘😘 

ik zit met grote twijfel. Ik heb zo’n sterk voorgevoel dat ik toch echt zwanger ben, maar 8 aug is pas NOD. Neig morgenvroeg toch te testen want deze symptomen zijn wel erg raar….bh zit strakker/ gevoelige borsten/ gevoelige onderbuik en opgezet en serieus al 2 dgn misselijk. Heel irritante misselijkheid..weeeig zonder spugen. Kan toeval zijn maar dit bij elkaar heb ik nog nooit gehad! 

Je kunt toch 5 dgn eerder testen? Ik denk dat ik toch maar ga doen. Wat zouden jullie doen? 

Mamaloe
    Bijdrager
    In reactie op: NOD augustus 2019 #10229398 Quote

Wat balen knufje! Wat Kun je jezelf gek maken he! En irritant om te merken dat je je lijf niet altijd kunt vertrouwen! En omgesteldheidsklachten en zwangerschap zijn soort van gelijk 🙄 Ik denk dat ik toch probeer om niet eerder dan 7 aug te testen. Anders is t echt wel erg vroeg. Ik heb nog steeds vaag gevoel…we gaan t zien!