Lizbs

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger? #10235872 Quote

Ik zie overduidelijk een streepje!!! Gefeliciteerd!! 🙂 Hopelijk dat het nu wel goed verloopt. Probeer er van te genieten! 

Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10235863 Quote

Hoi dames, Vanmorgen deed ik opnieuw een test (ik wil uiteraard ook een knaltest) en voor mn gevoel is m’n test helemaal niet opgelopen/ misschien zelfs wel onduidelijker dan mijn test van zondag. Dat laatste weet ik niet zeker omdat mijn vorige test natuurlijk al ingedroogd was en daardoor wat duidelijker lijkt. Maar ik maak me gelijk weer zorgen en ben bang voor nog een miskraam. Maar aan de andere kant zit ik ook maar net 1 (of 2) dag(en) na NOD, maar ik testte donderdag al wel heeel licht positief dus ergens hoopte ik al op een knaltest. Als het allemaal goed mag blijven gaan, heb ik in ieder geval 10 september mijn eerste echo.

Hoi! 

Ik denk niet dat het veel zegt. Ik testte 2 dagen voor mijn NOD en had best vage streepjes, maar ze waren wel allemaal positief (6 testen). Ik was er nog steeds niet helemaal zeker van dus ik heb een digitale test van Clearblue gehaald en die gaf ook aan dat ik zwanger was. 

10 september is zo! Ik heb mijn eerste echo ook 10 september 🙂 Zolang je niet ongesteld wordt lijkt het me dat je gewoon zwanger bent en dan hopen dat de echo ook positief is! 

Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10235860 Quote

Hoi hoi, wat leuk om dit allemaal te lezen , en zo herkenbaar. ik ben nu ook 5 weekjes zwanger ; symptomen wat menstruatieachtige krampen trekt echt toe door naar liezen/rug. (onzeker hierdoor : ja

) en gevoelige borsten ( grow grow grow ) morgen belt de verloskundige mij voor een afspraak voor de echo maar dat zal pas over 3 weken zijn, denk ik. Geduld is ver te zoeken momenteel groetjes

Dat had ik ook hoor!! Nu is het een beetje weggetrokken en ik heb meer last van bandenpijn (gok ik) maar rugpijn blijf ik houden. Pijn bij je liezen is normaal heb ik me laten vertellen. 

Ik heb over drie weken ook mijn eerste echo, dan ben ik als het goed is ongeveer 8 weken of misschien 9 weken. Heel spannend allemaal! 

Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10235855 Quote

Pff vandaag een dag dat de symptomen minder merkbaar zijn. Echt misselijk ben ik ook nog niet geweest. Wel een weeïg gevoel als ik te laat at. mijn borsten doen nog wel steeds pijn en moet vaak naar de wc. Helaas pa 5 september de echo dus tot die tijd nog even geduldig zijn en proberen mij niet zoveel zorgen te maken (lastig als je weet dat er in de familie veel miskramen voorkomen). Wij hebben het op dit moment alleen aan mijn zusje verteld. De rest willen we pas vertellen als we de eerste echo hebben gehad. Nog even mondje dicht dus! Wanneer vertellen jullie het je werkgever?

Werkgever heb ik het wel al verteld, omdat een directe collega heeft opgezegd en het de vraag was of zij vervanging wilde aannemen. We zijn een klein en hecht team, dus ik vond het wel zo netjes. En als het wel mis gaat dan begrijpt mijn team het ook. Het verschilt denk ik per werkgever. 

Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10235518 Quote

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik vind het namelijk heel moeilijk om mijn mond te houden, vooral degene waar je dagelijks mee bent. Dus de mensen die het dicht bij ons staan hebben wij het wel verteld. Mocht het wel mis gegaan dan heb je in ieder geval support. 

Het blijft spannend allemaal! Vorige week heb ik me heel veel zorgen gemaakt maar ik probeer nu positief te blijven en gewoon genieten van het feit dat er iets groeit. 

Dinsdag 10 sept heb ik mijn eerste echo. Mijn man is stiekem wel heel blij maar denk dat hij pas echt blij kan zijn als hij het hartje hoort kloppen. 

Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10235516 Quote

Hallo allemaal, Ik kom gezellig meekletsen. Ik had vanmorgen een lichte positieve test van de action en in de middag al een betere kruitvat test dus we zijn langzaam aam het idee aan het wennen, maar het blijft inderdaad spannend en bij het afvegen kijk ik elke keer of er geen bloed bij zit. Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Het is best onwerkelijk want 22 juli me spiraal eruit gehaald daarna 6 dagen bruinverlies en een beetje rood wat kwam van het verwijderen en dus niet eens echt ongesteld geweest en gelijk een positieve test. We hebben al een dochter van 2,5 jaar daar hebben we toen 6 rondes over gedaan Groetjes mies

Gefeliciteerd!

Heel herkenbaar!! Ik begon ook met een test van de action en daarna heb ik nog 6 testen gedaan haha 🙂 

Ik heb in mei mijn spiraal laten verwijderen en toen zijn we heel actief geweest. Ik had die maand wel dezelfde symptomen als 2 weken geleden (ik denk bij mijn innesteling) en werd ineens heel erg ongesteld, terwijl ik de volgende maand juist eerder ongesteld werd en die maand daarop ook. Misschien dat ik een miskraam gehad heb? Ik was heel erg bang dat ik er heel lang over zou doen, maar gelukkig heb ik pas ook positief mogen testen. 

Ik kijk nu ook elke keer of er iets roods zit of als ik iets voel vloeien ga ik direct naar de wc om te kijken. 

Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10235514 Quote

Hoi allemaal! 

Ik ben ook uitgerekend in april, rond de 19e gok ik zo. Ben nu 5 weken zwanger dus het is nog heel pril. 

De afgelopen twee weken voelde ik me wat minder. Veel symptomen, maar de laatste paar dagen wordt dat iets minder. Weet niet of dat een goed teken is? Soms voel ik niets, maar dan komt het op een later moment wel. Wat ik wel de hele dag heb is bandenpijn (gok ik), zeurend gevoel bij mijn schaambot. 

Heb overigens ook de hele dag honger. Als ik heb gegeten dan heb ik 1 minuut later weer honger en dan wordt ik ook misselijk van de honger. Ik lijk overigens al 15 weken zwanger door mijn opgeblazen buik, heel vervelend. 

Ik hoop dat we allemaal een gezonde zwangerschap tegemoet gaan! Het begin is natuurlijk nog heel eng want het is heel pril. 

Lizbs
    Bijdrager
    In reactie op: Verloskundige in Utrecht #10234517 Quote

De lekbrug heb ik gelopen nu inmiddels via het diak maar daar erg goed geholpen/begeleid

Ik had me ook aangemeld bij de Lekburg, twee dagen voor de Geboortezaak maar heb nog niets van hun vernomen. Ik heb nu ook mijn eerste en tweede echo ingepland bij de Geboortezaak.