AnMam

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger of niet #10195467 Quote

Ten eerste kan het zijn dat je cyclus nog van slag is omdat je pas net gestopt bent met de pil. Dus je weet de eerste maanden sowieso niet met zekerheid wanneer je NOD is, omdat je lichaam alles nog aan het herstellen is. Dan over de testen: sowieso is het in het begin altijd beter om met ochtendurine te testen. Hoe vaker je test en hoe later op de dag, hoe minder kans op een positieve test, omdat je urine dan niet geconcentreerd genoeg is. Zeker in het geval van een prille zwangerschap. Ik hoor dat veel mensen positieve verhalen hebben over de testen van de Kruidvat (2 voor 5 euro), ik zou die morgenochtend of donderdagochtend eens doen. En anders een paar dagen wachten, want al die testen er tegenaan gooien lijkt mij alleen maar voor meer onzekerheid te zorgen. Het zwangerschapshormoon verdubbelt iedere 48 uur, dus iedere dag testen is ook niet aan te raden. Wel gezegd: een streep is wel een streep, en die komt niet zomaar, dus er zal wel ergens hormoon in je lichaam zitten, hoor!

Niet helemaal waar dat ochtend urine geconcentreerder is. Mijn testen waren duidelijker met de 2e , 3e of 4e plas. Dat verschilt per persoon. 

AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: Niet misselijk?! #10195464 Quote

Ik ben 9 weken zwanger en in totaal 3x kort misselijk geweest.  Echo’s  waren top dus ik heb gewoon geluk net als jij dus haha

AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: Test dag erna licht positief?! #10190965 Quote

Action testen hebben heel vaak een indrooglijn na op gedroogd!

AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: 2 a 3 dagen voor NOD bloed #10190135 Quote

Je cyclus kan wat eerder zijn.. maar kan ook innestelings bloeding zijn. Is afwachten. Even kijken hoeveel bloed je verlies. Als het minder is dan normaal dan zou ik op nod een testje wagen

AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: 2 a 3 dagen voor NOD bloed #10190134 Quote

Je cyclus kan wat eerder zijn.. maar kan ook innestelings bloeding zijn. Is afwachten. Even kijken hoeveel bloed je verlies. Als het minder is dan normaal dan zou ik op nod een testje wagen

AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: Vijf en halve week met buikpijn en bloedverlies #10189746 Quote

Zolang er geen erge krampen en erge buikpijn is met helder rood bloed zou ik me niet meteen zorgen maken.

Dit kan nog van de innesteling zijn… 

AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: Vijf en halve week met buikpijn en bloedverlies #10189745 Quote

Zolang er geen erge krampen en erge buikpijn is met helder rood bloed zou ik me niet meteen zorgen maken.

Dit kan nog van de innesteling zijn… 

AnMam
    Bijdrager
    In reactie op: Direct opnieuw zwanger na miskraam? #10189744 Quote

Ik hoop dat ik mis zit.. maar zat een beetje te rekenen.

17 maart miskraam..

2 weken later ovulatie ? 

Wanneer was je ovulatie? Op welke datum?

T zou net kunnen… dat je nu weer zwanger bent… maar het kan ook bog hcg van de miskraam zijn.. ik heb na mijn miskraam nog 6 weken positieve testen gehad