Kriebelbeestje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10253534 Quote

Ik voel al 2 weken de baby. Heel apart. 2e zwangerschap dus weet precies hoe het begin voelt en heb dat sinds ik 13 wkn ben. Echt grappig. Zaterdag gaan we lekker nog 10 dagen naar Tenerife. Even genieten van onze laatste vakantie met zn 3en. 

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10252429 Quote

Hier nipt gehad, alles goed en bloed onderzoek ook. 8 november 20 wkn echo en dan hoop ik te horen wat het word. Heb echt sterk het gevoel.dat het weer een meisje is haha. Heb geen klachten en had ik bij onze dochter ook niet dus we gaan hier wel weer vanuit. Ben nu 15 +2

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10248976 Quote

Ik heb de nipt gisteren gedaan, 5 buisjes en 2 mega grote dus ben goed afgetapt hahaha. Nu afwachten  op het bericht. 

Vandaag weer een echo, laatste on het ziekenhuis en dan hoef ik alleen nog maar bij de vk praktijk 

Weten jullie al wat het word ? Of voor gevoelens? . 

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10247825 Quote

Ik ben vandaag 13 weken,  mag ik stoppen met compleet mama van Davitamon?

En nu een andere nemen ? 

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10247824 Quote

Aankomende week mama mazzeldagen bij prenatal he, WIE GAAT ER HELEMAAL LOS ? 😉

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10246503 Quote

miiraandaa ik begrijp je haha. Ik heb het ook vaak vergeten, heb alles boven staan maar moet dan zo nodig dan ga ik maar beneden. Jammer dan. Doe mn best wel en wil elke week 4 flessen vol hebben dus dat is mn doel. Nog 1 fles te gaan voor 2 dagen dus komt ook goed haha. Maar begrijp wek als je 16 wkn bent dat het klaar is. Ik ben bijna 13 wkn dus heb nog even. 

Wat leuk een meisje.

Wij denken er verschillend over, mn vriend en onze dochter denken een meisje. En ik denk een jongen. Aangezien ik net als bij mn dochter de zelfde zwangerschap voel denk ik ook toch wel dat het een meisje is. Mijn 3 vriendinnen zijn allemaal bevallen of nog zwanger van een meisje dus 2020 wordt een jongens jaar hoop ik haha. Afgelopen periode te veel meisjes om me heen geboren dus wordt tijd voor jongens anders is straks niemand die verkering met de meiden kan nemen 😉🙊🤣 hahaha. 

Maar welk geslacht het ook is, alles is welkom. 

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10244708 Quote

babieboo oh ja haha leuk. Allebei tegelijk 

Ik moet de nipt nog betalen en dan ga ik prikken. Dus even kijken wanneer we dat gaan doen,  hen gehoord dat ze 10 buisjes bloed afnemen ? Het is op de route naar mn werk dus wil het combineren maar met zoveel verloren bloed denk ik er over na. Wie heeft de nipt al gedaan en had ook 10 buisjes  bloed af laten tappen? 

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10242301 Quote

Wie doet er mee met moeders voor moeders ?

Onze volgende  echo is 25 sept in het ziekenhuis voor laatst controle daar en dan alleen nog maar bij de verloskundige